پایگاه خدمات اجتماعی منطقه ملاشیه اهواز صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 28 August 2018

رضا جعفری مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: با توجه به گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی ناشی از مهاجرت و تغییرات زیست محیطی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق، رویکرد توانمندسازی اجتماع‌محور و بسیج همه منابع اجتماعی و مشارکت کلیه ذینفعان از طریق تشکیل و تقویت تیم توسعه محلی یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور است.

وی افزود: هم اکنون 220 پایگاه خدمات اجتماعی در سطح کشور فعال است.

پایگاه خدمات اجتماعی منطقه ملاشیه با هدف توانمندسازی ساکنین سکونتگاه‌های غیررسمی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طی مطالعه‌ای که در سال 85 توسط دانشگاه شهید چمران انجام شد، خوزستان پس از خراسان رضوی با 92 محله دارای بیشترین محلات حاشیه‌نشین یا سکونتگاه‌های غیررسمی است که به این منظور سازمان بهزیستی خوزستان تاکنون اقدام به راه‌اندازی 17 پایگاه خدمات اجتماعی در این محلات کرده است.

همچنین اداره‌کل بهزیستی خوزستان جهت راه‌اندازی پنج پایگاه خدمات اجتماعی در اهواز، دو پایگاه در آبادان، دو پایگاه در دزفول، دو پایگاه در مسجدسلیمان و یک پایگاه در اندیمشک، شوش، کارون، ماهشهر، رامهرمز و بهبهان برنامه‌ریزی کرده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار