رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه ۵۳ پروژه بخش کشاورزي در هفته دولت، بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است، گفت: این پروژه‌ها برای ۱۱۲ نفر به‌صورت مستقیم شغل ايجاد کرده است.
کد خبر: ۶۴۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 28 August 2018

 سیدجمال سجادی‌پور با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۵۳ پروژه بخش کشاورزی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، مهریز، میبد، اشکذر و یزد است.

وی افزود: در ابرکوه شش، اشکذر دو، بافق هشت، بهاباد هشت، تفت چهار، خاتم ۱۰، مهریز شش، میبد چهار و در یزد پنج پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف استان اعتباری بالغ‌بر سیصد و نود میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: در شهرستان ابرکوه ۶۴ هزار و ۲۴۰ میلیون ریال، اشکذر هشت هزار و ۷۲۵، بافق ۲۴ هزار و ۲۷۰، بهاباد ۳۴ هزار و ۶۰۵، تفت ۳۸ هزار و ۵۱۰، خاتم ۴۰ هزار و ۴۳۰، مهریز ۴۴ هزار ۲۸۱، میبد ۷۷ هزار و ۲۴۰ و یزد ۵۷ هزار و ۷۳۳ میلیون ریال هزینه شده است.

سجادی‌پور با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی درزمینهٔ مختلف آب‌وخاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، سیستم‌های نوین آبیاری، مرمت قنوات، احداث کانال، صنایع کشاورزی و تعاون روستایی است، اظهار داشت: این پروژه‌ها برای ۱۱۲ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و بالغ‌بر ۳۹۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

این مقام مسئول در خصوص تعداد شغل ایجادشده در شهرستان‌های استان یزد خاطرنشان کرد: در شهرستان ابرکوه برای هشت نفر، بافق چهار نفر، بهاباد دو نفر، تفت پنج نفر، خاتم ۲۳ نفر، مهریز ۲۸ نفر، میبد ۱۰ نفر و یزد ۳۲ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجادشده است.

وی ابراز داشت: با توجه به شرایط خاص اقلیمی استان و کمبود منابع آبی، بیشترین پروژه‌های افتتاحی در عرصه فعالیت‌های آبی-خاکی شامل اجرای آبیاری‌های کم‌فشار و تحت‌فشار، احداث استخرهای تنظیمی، احداث و بهسازی کانال‌های عمومی، لایروبی و مرمت قنوات با ۳۲ پروژه و ۱۷۲٫۳ میلیارد ریال اعتبار و بیشترین میزان اشتغال‌زایی برای صنایع تبدیلی با ۵۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم است.

سجادی‌پور در پایان تأکید کرد: در این هفته درزمینهٔ تولیدات گیاهی شاهد افتتاح ۵ پروژه گلخانه‌ای و گیاهان داروئی با ۲۸ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زائی برای ۲۳ نفر و همچنین درزمینهٔ تولیدات دامی ۱۰ پروژه در عرصه‌های مختلف پرورش اسب، پرورش گاو شیری، واحدهای پرواربندی، پرورش شتر، بوقلمون و مرغ گوشتی با اشتغال‌زائی ۳۰ نفر و اعتباری بالغ‌بر ۱۲۷ میلیارد ریال و درزمینهٔ صنایع تبدیلی بهره‌برداری از ۴ واحد تولیدی و فرآوری با ۵۴٫۸ میلیارد ریال اعتبار و ایجاد ۵۵ فرصت شغلی جدید و راه‌اندازی ۲ مرکز مرتبط با شرکت‌های تعاون روستایی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار