استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت خوزستان:
شریعتی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه هفته دولت، تلاش در این مسیر و پمپاژ امید در جامعه است.
کد خبر: ۶۴۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 27 August 2018

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت خوزستان که یکشنبه 4شهریورماه در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد دینی و سیاسی به مردم خوزستان اظهار  کرد:  امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم، کشورمان اگرچه در طول 40 سال به واسطه استقلال سیاسی با ناملایماتی روبرو بوده، اما در این دوره و در این مقطع زمانی نیز با چالش های جدی تری روبروست و امریکا درصدد فشار بر ایران اسلامی است.
 
به گزارش"تابناک"وی ادامه داد: در این مقطع کشور آمریکا تلاش کرده تا شرایط را به شکلی رقم بزند، تا فضا برای ایران اسلامی سخت تر شود و در این وضعیت دولت مردان وظیفه دارند تا فضایی مالامال از امید و نشاط را در آینده ایجاد کنند.
 
شریعتی گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه هفته دولت، تلاش در این مسیر و پمپاژ امید در جامعه  است.
 
وی افزود: امسال شعار دولت تدبیر شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی نهادهاست، برای پاسخگو کردن مسئولین بیشتر در کنار جوانان بودن و توجه ویژه به این قشر مورد توجه قرار گیرد. هرچه دولت پاسخگوتر باشد امید بیشتری به جامعه تزریق می شود و احساس مردمی بودن دولت بیشتر شکل می گیرد و برای همین دولت دوازدهم شعارش را بر این اساس تدوین کرده است.
 
استاندار خوزستان تصریح کرد: دولت کارهای بزرگ زیرساختی را در استان خوزستان آغاز کرده است. حق استان بوده که این کارها زودتر این در استان آغاز شوند اما دولت یازدهم و دوازدهم با بررسی مشکلات استان، وظیفه خود دانست تا در مسیر حل مشکلات استان گام بردارد.
 
وی اضافه کرد: دولت با تمام وجود همه سختی ها و مشکلاتی که در بودجه کشور وجود داشت، انجام کارهایی زیرساختی را در استان آغاز کرد که مصوبه دولت در سال 96 برای حل مشکلات زیرساختی استان یکی از مهمترین این اقدامات است.
 
شریعتی با اشاره به توجه ویژه دولت در زیرساختهای خوزستان گفت: در حوزه های آب و برق، مبارزه با ریزگردها، طرح 550 هزار هکتاری که از مهمترین دستاوردهای نظام در خوزستان هستند اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
 
عالی ترین مقام دولت در استان بیان داشت: از مهمترین دستاوردهای نظام میتوان به استقلال سیاسی کشور اشاره کرد. دولت در بحث تامین کالاهای اساسی و استراتژیک تلاش کرده است تا وابستگی به حداقل برسد و پیشرفت های قابل ملاحظه ای نیز در این زمینه رخ داده است.
 
شریعتی بیان کرد: همه باید در تولید علم و توسعه زیرساخت های کشور تلاش کنیم. همچنین باید تلاش کنیم تا بحث افزایش تولید ناخالص ملی و افزایش درامد سرانه که همراه با رفاه است را در دستور کار قرار دهیم.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم این نمایشگاه با نشان دادن دستاوردهای دولت مردم را به آینده امیدوار کند و با ایجاد فضای نشاط در استان و کشور بتواند در راستای حصول اهداف جمهوری اسلامی موثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار