مجری طرح غدیر سازمان آب و برق خوزستان:
مجری طرح غدیر سازمان آب و برق خوزستان : با برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی گروه‌های اجرایی و عملیاتی سازمان آب و برق خوزستان این طرح در آستانه بهره‌برداری است، تا 10 شهریور وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 25 August 2018

رضا پرویزی در رابطه با خط انتقال طرح آب‌رسانی غدیر به شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: بعد از اجرای خط انتقال 2 هزار میلی‌متری آب‌رسانی به شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان در 15 تیرماه، آب‌رسانی به یک‌صد روستای شهرهای آبادان و خرمشهر با اخذ انشعاب از خطوط اصلی آب‌رسانی غدیر و با تخصیص اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد تومان در دستور کار سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفت.

به گزارش"تابناک" وی افزود: احداث خط انتقال آب از تصفیه‌خانه ثامن تا تأسیسات آب‌رسانی شهید کشت کار آبادان به طول ۷ کیلومتر و اجرای خط انتقال آب از تصفیه‌خانه خرمشهر تا تأسیسات آب‌رسانی حفار شرقی به طول ۹ کیلومتر طی یک‌ماه صورت گرفت.

مجری طرح غدیر سازمان آب و برق خوزستان افزود: این مهم با برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی گروه‌های اجرایی و عملیاتی سازمان آب و برق خوزستان در آستانه بهره‌برداری است، تا 10 شهریور وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

پروزیزی گفت: با بهره‌برداری از این طرح تعداد 92 روستا با جمعیت حدود یک‌صدهزارنفر از آب شرب باکیفیت بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه یکی از نگرانی‌های عوامل اجرایی این پروژه‌ها تبعات ناشی از قطع آب شهرهای آبادان و خرمشهر جهت اتصال خطوط روستایی مذکور به خطوط اصلی طرح آب‌رسانی غدیر بود، عنوان کرد: با به‌کارگیری تکنیک اتصال گرم به روش HOT TAP موفق شدیم برای اولین بار در طرح آب‌رسانی غدیر بدون قطع آب انشعاب‌های روستایی مربوطه را به خطوط اصلی غدیر متصل کنیم.

پرویزی بیان کرد: آب‌رسانی به پایانه مرزی چذابه، آب‌رسانی به شهر بستان، آب‌رسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر در حال حاضر آب‌رسانی به روستاهای حومه آبادان وخرمشهراز طرح آب‌رسانی غدیر ازجمله پروژه‌های هستند که عملیات اجرایی سخت و طاقت‌فرسایی داشتند.

وی افزود: اما موفق شدیم کار اجرایی پروژه‌های یک‌ساله را ظرف دو ماه به اتمام رسانده‌ایم که این دستاورد بزرگی است که مردم باید در جریان آن قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار