همزمان باهفته دولت:
بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.
کد خبر: ۶۴۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 23 August 2018

بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.

بوشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 10 پروژه این شرکت با اعتبار 16 میلیارد و 650 میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاروستایی استان؛ مسعود نصوری افزود: از 10 پروژه یاد شده، یک پروژه شبکه آبرسانی روستای سرچشمه شهرستان جم با پوشش یک روستا با 118 خانوار و عملیات اجرایی حفر و تجهیز یک حلقه چاه و خط انتقال به طول 2 کیلومتر و شبکه برق به بهره داری خواهد رسید.

وی در ارتباط با پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها در هفته دولت آغاز می شود گفت: این پروژه ها دارای 60 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و احداث مخزن زمینی 1000 مترمکعبی و 220 مترمربع ساختمان تاسیسات و واحد ساختمان کلرزنی در 21 روستای استان با تعداد 3436 خانوار می باشد.

نصوری ادامه داد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و همچنین کاهش میزان آب ورودی بوشهر از استان های همجوار، شماری از روستاها بوشهر تابستان با شرایط سختی مواجه شده اند که با تلاش مجموعه آبفار استان و تعریف برنامه های کوتاه و بلند مدت، چالش کم آبی مدیریت شد.

وی ادامه داد: در همین راستا خط انتقال مجتمع حوزه جنوب دشتستان با اعتبار 2 میلیارد تومان جهت رفع بحران آبی 7 روستای همجوار اجرا و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به حفر و اجاره چند حلقه چاه در شهرستان های مختلف استان از جمله شهرستان دشتستان اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار