سامان آقازمانی هافبک اسبق تیم پرسپولیس تهران و عبدالکریم اسلامی بازیکن فصل گذشته تیم مس کرمان به تیم فوتبال صبای قم پیوستند.
کد خبر: ۶۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۷ 22 July 2015
به گزارش تابناک قم، سامان آقا زمانی بازیکن 26 ساله سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با مسئولان باشگاه صبای قم با این باشگاه قرارداد بست.

این هافبک 26 ساله فصل گذشته در تیم آرارات در لیگ فوتبال ارمنستان بازی می‌کرد که به صورت آزاد به صبا ملحق شد و با این باشگاه قرارداد یک ساله ای امضا کرد.

وی در فصل 92-91 عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و تا نیم فصل که در پرسپولیس عضویت داشت برای این تیم 9 بازی انجام داد و در نیم فصل به راه آهن رفت و در نیم فصل دوم لیگ برتر 12 بازی برای این تیم انجام داد.

آقازمانی در فصل 91-90 با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال حاضر بود و 18 بازی برای سرخپوشان پایتخت انجام داد و در فصل 90-89 نیز در همین تیم 12 بازی انجام داد.

عبدالکریم اسلامی مهاجم سابق تیم فوتبال صبای قم نیز پس از 2 فصل حضور در تیم فوتبال مس کرمان بار دیگر پیراهن صبای قم را بر تن کرد.

این بازیکن که 2 فصل پیش به مس کرمان ملحق شده بود پس از یک فصل بازی در لیگ برتر همراه با این تیم به دسته اول رفت اما پس از یک فصل حضور در لیگ دسته اول با نظر مثبت علی دایی بار دیگر به صبا بازگشت و با این تیم قرارداد یک ساله امضا کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار