رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با اشاره به کاهش قیمت سکه و طلا گفت: در حال حاضر با توجه به نوساناتی که قیمت سکه و طلا دارد، خرید و فروش سکه و طلا در بازار افت شدیدی پیدا کرده و بازار طلافروشان رونق چندانی ندارد.
کد خبر: ۶۴۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 19 August 2018

عبدالرحمان ذهبی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا در بازار اهواز اظهار کرد: قیمت سکه در حال حاضر در بازار حدود سه میلیون و 700 هزار تومان است که در مقایسه با روزهای گذشته کاهش داشته است. علت این مساله نیز به دلیل خبری است که عنوان شده سکه‌های پیش فروش شده بانک مرکزی از امروز در بازار توزیع می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نوساناتی که قیمت سکه و طلا دارد، خرید و فروش سکه و طلا در بازار افت شدیدی پیدا کرده و بازار طلافروشان رونق چندانی ندارد.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: با توجه به این‌که بانک مرکزی اعلام کرده که امروز سکه در بازار توزیع می‌شود، اکنون شاهد افت قیمت سکه در بازار هستیم اما باید دید پس از ورود این سکه‌ها به بازار چه اتفاقی برای قیمت‌ها خواهد افتاد.

ذهبی بیان کرد: قیمت طلای خام نیز در حال حاضر با توجه به شرایط به وجود آمده در بازار کاهش پیدا کرده و قیمت هر گرم طلای خام به حدود 290 تومان رسیده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار