دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان از تنظیم جدول جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر استان خوزستان تا پایان سال ٩٧ خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 19 August 2018

در پانزدهمین جلسه شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان جدول جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر استان خوزستان تا پایان سال ١٣٩٧ تنظیم و برای تایید نهایی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه شد.

دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان در این باره گفت: این جلسه شورا با دعوت از دبیران پیشنهادی جشنواره‌های مختلف تئاتر استان خوزستان که از سوی ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها معرفی شده بودند برگزار شد و دبیران پیشنهادی جشنوار‌ ها، برنامه ها و برآوردهای مالی برگزاری جشنواره را به شورای راهبردی ارائه نمودند.

حسین ذوالفقاری افزود: پس از شنیدن تمامی برنامه‌های پیشنهادی دبیران، اعضای شورا به بررسی طرح‌ها و شیوه برگزاری جشنواره‌ها پرداختند که پس از چندین ساعت تحلیل و بررسی، جدول نهایی جشنواره‌های تئاتر استان خوزستان در سال ٩٧ و نیمه اول سال ٩٨ تنظیم و جهت تایید نهایی به محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه گردید.

مشاور هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: با توجه به تعداد بالای جشنواره‌ها و رویدادهای نمایشی در استان خوزستان، تمامی سوگواره‌های تعزیه استان خوزستان در یازدهمین سوگواره ملی تعزیه و آئین‌های نمایشی محرم تجمیع شدند و به عنوان بخش‌های مختلف این همایش برگزار می‌شوند.

ذوالفقاری گفت: همچنین در بخش تئاتر خیابانی، جشنواره تئاتر خیابانی باغملک به عنوان تنها جشنواره تئاتر خیابانی خوزستان مورد حمایت قرار گرفت و سایر جشنواره‌هایی که در بخش خیابانی برگزار می‌شوند مجاز به برگزاری این بخش نبوده و در صورت برگزاری هیچ گونه حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این بخش صورت نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طبق نظر شورا بعضی از جشنواره‌های تئاتر خوزستان نیز به صورت دو سالانه برگزار خواهند شد که امیدواریم با این برنامه ریزی صورت گرفته شاهد برگزاری جشنواره هایی با کیفیت و تخصصی تر در سطح استان خوزستان باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار