تیم فوتبال پاس همدان بیش از ۴ میلیارد تومان بدهی رسمی دارد که وجود این بدهی‌های سنگین باعث شد تا مدیرعامل پاس استعفا دهد.
کد خبر: ۶۴۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 14 August 2018
تیم فوتبال پاس همدان بیش از ۴ میلیارد تومان بدهی رسمی دارد که وجود این بدهی‌های سنگین باعث شد تا مدیرعامل پاس استعفا دهد.به گزارش مهر، طی سال‌های گذشته همواره نام تیم فوتبال پاس همدان با انبوهی از حواشی مختلف در فوتبال کشورمان مطرح بوده؛ داستان انتقال این تیم به همدان داستان هزار و یکی شبی است که هرکس کلمه‌ای فوتبال بداند حداقل یک‌بار آن را حتماً شنیده است.

اما فصل گذشته تمامی اشتباهات یک دهه اخیر در این تیم و مدیریت فوتبال همدان دست به دست هم داد تا مکتب ۶۳ سال پاس به راحتی در همدان نابود شود و چه کسی باور می‌کرد که روزگاری قطب سوم فوتبال کشور به لیگ دسته سوم سقوط کند؛ اتفاقی که با بی کفایتی مدیران گذشته پاس و تصمیمات اشتباه هیئت‌مدیره این تیم رقم خورد.

پازل اشتباهات در تیم فوتبال پاس در همدان بسیار بزرگ است

پازل اشتباهات در تیم فوتبال پاس در همدان بسیار بزرگ است و هرکسی را که تصور کنید در این پازل به نوعی نقش داشته تا تیم فوتبال پاس به راحتی در همدان مسیر نابودی را طی کند.

فصل گذشته پاس به لیگ دسته سوم سقوط کرد و باز هم آقایان مسئول بالا و پایین افتادند که چه کنیم و چه نکنیم و بحث‌هایی از جمله انتقال تیم فوتبال شهرداری همدان به پاس مطرح شد که بلافاصله با عکس‌العمل مدیران شهرداری همراه شد.

بعد از اینکه هیئت‌مدیره پاس این موضع را از تیم شهرداری دیدند به فکر خرید امتیاز افتادند که بحث خرید تیم دسته اولی نیز مطرح شد که همان در حد حرف ماندگار شد.

اما بالأخره پاسی‌ها موفق شدند امتیاز یک تیم دسته دومی کشور را به قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنند تا حداقل این تیم در دسته سوم توپ نزند؛ پولی که استاندار برای خرید این امتیاز پرداخت کرده است.

مشکلی بزرگ‌تری که این روز‌ها پاسی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بدهی‌های چندمیلیاردی این تیم است و تا زمانی که این بدهی‌ها تسویه نشود سازمان لیگ اجازه فعالیت تیم دسته دومی همدان با نام پاس را در لیگ دسته دوم نخواهد داد.

موضوعی که باعث شد مدیرعامل پاس دست به استعفا بزند و اعطای کار را به لقای آن ببخشد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استعفای خود اظهار داشت: بنده به‌طور رسمی استعفای خود را به هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان اعلام کرده‌ام و گفته‌ام تا زمانی که مشکل زمین تمرینی تیم و بدهی‌های گذشته پاس تعیین تکلیف نشود به هیچ‌وجه حاضر به ادامه همکاری با این تیم نیستم.

تا زمانی که بدهی‌های تیم تسویه نشود پاس حق شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم را نخواهد داشت
امیر عظیمی افزود: زمان بسیار کمی تا قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی‌مانده و تا زمانی که بدهی‌های این تیم تسویه نشود پاس حق شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم را نخواهد داشت.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به بدهی‌های سنگین این تیم بیان کرد: چیزی که در حال حاضر به‌طور رسمی و شکایت شده مورد طرح است ۴ میلیارد تومان بدهی است که حداقل باید ۲ میلیارد تومان تسویه کنیم تا اینکه کارت برای بازیکنان تیم برای مسابقات صادر شود.

وی عنوان کرد: ۱۰۰ میلیون تومان بدهی به فدراسیون، ۳۵ میلیون تومان ورودی مسابقات و همچنین پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی قبل از شروع مسابقات مورد بحث است.

عظیمی بابیان اینکه هیئت‌مدیره تیم بدهی‌ها را بر عهده اداره ورزش و جوانان گذاشته است، بیان کرد: متأسفانه مدیرکل ورزش و جوانان همدان می‌گوید که بدهی‌های پاس اصلاً ربطی به ما ندارد در صورتی که در داخل جلسه هیئت‌مدیره این بدهی‌ها را قبول کرده‌اند.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: ۱۰ سال است که مهمان‌سرای ورزش در اختیار پاس قرار دارد نمی‌دانم چرا تا وقتی به ما رسید گفتند ۱۰۰ میلیون تومان اجاره آن را بدهید با این شرایطی که نه زمین‌داریم، نه پول داریم و نه مهمان سرا و رستوران کار کردن ممکن نیست.

۴۰۰ میلیون تومان از جیب شخصی برای پاس هزینه کرده‌ام

عظیمی با اشاره به هزینه خود برای پاس گفت: تا به امروز طبق اسناد و کاملاً شفاف ۴۰۰ میلیون تومان از جیب شخصی برای پاس هزینه کرده‌ام؛ الآن هم که استعفا داده‌ام و ریالی از این مبلغ را نمی‌خواهم، چون برای کمک به ورزش استان تنها به این سمت ورود پیداکرده‌ام.

وی یادآور شد:، اما متأسفانه خیلی راحت به ما تهمت می‌زنند که ۶ ماه است مردم همدان را سر کار گذاشته‌ایم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به زمزمه‌های تغییر نام پاس بیان کرد: سازمان لیگ به ما گفت: اسم تیم را تغییر دهید تا از زیر بار بدهی‌ها خارج شوید، اما هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان قبول نمی‌کند و می‌گویند هدف ما احیا پاس است نه تیم داری در لیگ دسته دوم و باید با نام پاس در مسابقات حاضر شویم.

تیم پاس در حال فروپاشی است

عظیمی افزود: متأسفانه تیم پاس در حال حاضر در حال فروپاشی بوده و بازیکنان و کادر فنی تیم با توجه به شرایط بد تمرینی که یک ورزشگاه در اختیار ما نیست رفته‌اند تا تکلیف ادامه حیات پاس به زودی مشخص شود.

در پایان گفتنی است؛ امیدواریم بیشتر از این اعضای هیئت‌مدیره تیم فوتبال پاس همدان با آبروی فوتبال شهرمان بازی نکنند و هرچه سریع‌تر وضعیت این تیم را مشخص کنند و اگر واقعاً هدف آن‌ها احیا تیم فوتبال پاس است بدهی‌های سنگین این تیم را تعیین و تکلیف کنند.

همچنین متأسفانه چندین بار با عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال همدان که چندی قبل به عنوان شهردار همدان انتخاب برای مصاحبه تماس گرفتیم که پاسخگو نبود؛ گویا مشغله شهرداری همدان باعث شده تا عباس صوفی کمتر به فوتبال توجه کنند که امیدواریم با ادامه این شرایط شهردار همدان از بین سمت شهرداری همدان و ریاست هیئت فوتبال یکی را انتخاب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار