مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خوزستان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با افزایش میزان عرضه مرغ در دوره آینده و با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام گرفته، شاهد روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خواهیم بود.
کد خبر: ۶۳۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 06 August 2018

مسعود احمدی با اشاره به وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان جوجه‌ریزی در کشور افزایش پیدا کرده است، حداکثر تا 40 روز آینده قیمت مرغ روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

وی با اشاره به دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار ادامه داد: افزایش قیمت نهاده‌ها و سایر محصولات یکی از علت‌های اصلی قیمت مرغ در بازار است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: افزایش جوجه‌ریزی، باعث افزایش میزان عرضه مرغ کشتار روز در بازار می‌شود و شرایطی را به وجود می‌آورد تا قیمت مرغ در بازار کاهش پیدا کند. در این زمینه اگر میزان تقاضا به میزان فعلی باشد، قطعا با کاهش قیمت مرغ مواجه خواهیم بود.

احمدی ادامه داد: شرایط بازار و قیمت‌ها را، عرضه و تقاضا تعیین می‌کند و با توجه به افزایش میزان عرضه مرغ در دوره آینده با توجه به جوجه‌ریزی‌های انجام گرفته، شاهد روند کاهشی قیمت مرغ در بازار خواهیم بود.

وی در خصوص مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور در خصوص قیمت مرغ اظهار کرد: تا کنون مصوبه‌ای در خصوص قیمت به استان ابلاغ نشده است اما در صورت ابلاغ چنین مصوبه‌ای قطعا آن را در استان اجرایی خواهیم کرد.

طبق تصویب ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ با ۹ درصد افزایش قیمت، حداکثر باید ۸۱۷۵ تومان فروخته شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار