مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این‌که قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار اهواز در حال حاضر حدود 10 هزار و 800 تومان است، گفت: در صورتی که مرغ منجمد در بازار توزیع نشود، شاهد افزایش بیش از حد قیمت مرغ در بازار خواهیم بود اما با این کار قیمت مرغ را در بازار کنترل می‌کنیم تا از حد نرمال فراتر نرود.
کد خبر: ۶۳۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 04 August 2018

مسعود احمدی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار اهواز در حال حاضر حدود 10 هزار و 800 تومان است و این قیمت به صورت کشوری تعیین می‌شود و در همه نقاط کشور به همین شکل است.

وی افزود: قیمت مرغ به صورت کشوری توسط فروشندگان هماهنگ و مشخص می‌شود و افزایش قیمتی نیز که در حال حاضر با آن مواجه هستیم فقط در خوزستان یا شهرستان خاصی نیست و در همه کشور قیمت مرغ افزایش پیدا کرده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با توجه به این‌که قیمت مرغ به صورت یکپارچه در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است، عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت‌ها است و به صورت روزانه این قیمت مشخص می شود.

احمدی عنوان کرد: سازمان جهاد کشاورزی در راستای تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد را در دستور کار خود قرار داده است تا با توجه به توزیع این مرغ‌ها قیمت مرغ را در بازار کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که مرغ منجمد در بازار توزیع نشود، شاهد افزایش بیش از حد قیمت مرغ در بازار خواهیم بود اما با این کار قیمت مرغ را در بازار کنترل می کنیم تا از حد نرمال فراتر نرود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار