استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تمامی معضلات حوزه های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی  وسیاسی نتیجه ی وجود نقص در شیوه ی گفت و گو در جامعه است.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 04 August 2018

منشا تمامی معضلات اجتماعی و اقتصادی وجود نقص در شیوه گفتگو در جامعه استبه گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" صبح امروز در دومین جلسه شورای توسعه مدیریت و منابع انسانی با بیان این مطلب  افزود: تمامی معضلات حوزه های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی  وسیاسی نتیجه ی وجود نقص در شیوه ی گفت و گو در جامعه است.

استاندار قزوین افزود: متاسفانه در برخی موارد رقابت‌های سیاسی به منازعه سیاسی تبدیل می‌شود و این موضوع به سبب عدم توانمندی در گفت‌وگو است.

وی بیان کرد: متاسفانه فرهنگ گفت‌وگو در خانواده، جامعه، ادارات و... ترویج پیدا نکرده و همین امر مشکلات بسیاری را در پی داشته که باید مدنظر باشد.

زاهدی با اشاره به اهمیت توجه به ارتقاء فرهنگ در جامعه بیان کرد: گفت‌وگو باید در راستای دستیابی به نتایج مطلوب انجام شده و این فرهنگ بین مردم و مسئولان نهادینه شود.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد رقابت‌های سیاسی به منازعه سیاسی تبدیل می‌شود و این موضوع به سبب عدم توانمندی در گفت‌وگو است.

وی اظهار کرد: آنچه مورد توجه بوده مباحث مختلف روزمره در ادارات است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد از سوی دیگر،سازماندهی و آموزش نیروها و منابع انسانی 2 اولویت مهم و اساسی در دستگاه‌های اجرایی بوده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته استاندار قزوین، امروز علیرغم آموزش‌ها و فعالیت‌های بسیار در ادارات، مشکلات زیادی در نظام اداری وجود داشته که باید مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد ارتقاء کیفیت مطلوب در ارائه خدمات باشیم.

زاهدی تصریح کرد: مشارکت در کیفیت مدیریت و رسیدن به دانش و تجارب مدیریت در راستای کیفیت بخشی نقش بسزایی دارد که باید مدنظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار