رییس فدراسیون جانبازان و معلولان:‌
رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با اشاره به لزوم انجام استعدادیابی، عنوان کرد: خوزستان در این زمینه از سایر استان‌ها عالی‌تر بوده است.
کد خبر: ۶۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 01 August 2018

حیمد علی صمیمی در مجمع سالانه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان که در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هیات خوزستان در سال 94 و 95 به ترتیب در بین هیات‌های استانی جایگاه‌های سوم و دوم را در اختیار داشت اما با کار صورت گرفته، این هیات مقام اول در سال 96 را به خود اختصاص داد و این مهم حاصل نشد، مگر با تلاش تمامی اعضای این مجمع و باید بگویم که این استان روند رشد عالی داشته است.

وی ادامه داد: این رتبه با تلاش مضاعف به دست آمده است ولی تضمینی نیست که این هیات در سال 97 و 98 نیز در همین جایگاه نخست قرار بگیرد و نیاز است که تلاش مضاعفی داشته باشیم زیرا رقبا پشت سر شما در حال حرکت هستند.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: سیاستی که مدنظر فدراسیون قرار دارد، این است که ما ورزش را به سمت تضمین سلامت جامعه سوق دهیم و مطمئنا این ورزش اثرات فرهنگی خود را هم دارد. نگاه به ما از نظر مردم کسب مدال است و البته ما باید نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی نیز داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هیات‌های استانی باید توانمند شوند، افزود: ما به دنبال این هستیم که با کمک وزارت ورزش و جوانان و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها بستر لازم را فراهم کنیم و تلاش شود تا هیات‌های‌مان درآمدزایی کنند.

صمیمی با اشاره به لزوم انجام استعدادیابی برای پیشرفت ورزش‌های جانبازان و معلولان در کشور، عنوان کرد: خوزستان در این زمینه از سایر استان‌ها عالی‌تر بوده است و من به برخی استان‌ها نیز گفته‌ام که از آقای شیروانی رییس هیات خوزستان بپرسید که در این زمینه چه کاری انجام داده است.

وی بیان کرد: همچنین ما نگاهی به مسابقات پارآسیایی جاکارتا داریم و نگاه‌مان تنها به کسب مدال است؛ ما ورزشکاری را با خودمان نمی‌بریم، مگر این‌که بتواند مدال کسب کند زیرا شرایط کشور به گونه‌ای است که ما هم باید به آن توجه و با نفراتی که می‌توانند مدال بگیرند در مسابقات شرکت کنیم. پس با خودمان توریست نمی‌بریم. تاکنون جایگاه ما در مسابقات پارآسیایی چهارم بوده است که اکنون تلاش داریم به سمت رده سوم پیش برویم. همچنین نگاه بعدی ما به پارالمپیک 2020 است.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان این‌که از روزی که روی کار آمدم، نگاهم این بود ه که عدالت وجود داشته باشد، گفت: استفاده از مربیان جوان را شروع کرده‌ایم و یکسری تغییرات داشته‌ایم ولی با توجه به این‌که جاکارتا را در پیش داریم، خیلی نمی‌توانیم تغییر داشته باشیم زیرا تاثیر منفی خواهد داشت. همچنین پیشنهاد نایب‌رییس بانوان هیات خوزستان مبنی بر اینکه از مربیان استان‌ها در اردوهای تیم‌های ملی استفاده شود نیز مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: خوزستان یکی از پایگاه‌های قهرمانی دو و میدانی کشور است. همچنین از آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان انتظار داریم که مجموعه ورزشی کوی طلاب این استان هر چه سریعتر آماده شود.

در این جلسه، گزارش فنی و ملی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان، تقویم این هیات برای سال 97 و همچنین چشم انداز هیات برای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ارائه شدند و مورد بررسی قرار گرفتند.

در پایان نیز از شش هیات شهرستانی برتر تجلیل شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار