فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های انجام شده در دو سال اخیر هفت آمبولانس به حوزه درمان در اندیمشک اختصاص داده شد.
کد خبر: ۶۳۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 28 July 2018

پیمان جهانگیری عنوان کرد: نظارت‌ها در حوزه عرضه‌کنندگان محصولات غذایی در اندیمشک افزایش و در حوزه آموزش به عرضه‌کنندگان و شهروندان از ظرفیت‌های موجود در شهر استفاده شود.

وی با اشاره به دریافت افزون بر یک میلیارد تومان در طرح هتلینگ و ترویج زایمان طبیعی در شهرستان افزود: برای توسعه فضای بهداشتی درمانی در اندیمشک ۹ پروژه با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان در مجموعه شهرستان اندیمشک تعریف شده است.

فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه به نیاز و موقعیت جغرافیایی شهرستان و پهنای آن در دو سال اخیر هفت آمبولانس به حوزه درمان در اندیمشک اختصاص داده شد.

وی در ادمه با اشاره به لزوم افزایش نظارت‌ها بر نانوایی‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتقای فرهنگ و رفتار در حوزه بهداشت و بیان مسائلی هم‌چون عرضه نان گرم در کیسه‌های نایلونی که به امری طبیعی و بدیعی تبدیل شده برای بیان مضرات و آگاهی بخشی به شهروندان استفاده کرد.

جهانگیری اظهار کرد: توسعه فضای درمانی به همراه پیش‌بینی و پیش‌گیری باید از اولویت‌های مهم در شهرستان باشد و در این زمینه با استفاده از ظرفیت شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان نقشه راه آینده شهرستان ترسیم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار