مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام گفت: جشنواره نشاط اجتماعی به میزبانی ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 26 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، عهدیه طهماسبی اظهار داشت: جشنواره نشاط اجتماعی به میزبانی ایلام برگزار می‌شود.

 مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری ایلام گفت: بر اساس دستور استاندار و با هدف حمایت و تشویق بانوان سرپرست خانوار و حمایت از کالای ایرانی در سالی که مقام معظم رهبری بنام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری فرمودند، برگزاری نمایشگاه توانمندیهای زنان سرپرست خانوار با 150 غرفه در دست اقدام است. 

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف  حمایت از بانوان  سرپرست خانوار و نشاط اجتماعی و افزایش و ایجاد روحیه اجتماعی  برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: در این نمایشگاه به واسطه فروش محصولات تولیدی این بانوان شرایط برای افزایش سطح درآمدی آنان مهیا خواهد شد.

طهماسبی زمان برگزاری این نمایشگاه را پنجم تا شانزدهم شهریورماه اعلام کرد و افزود: اطلاع رسانی لازم از طریق نصب بنر صورت می گیرد و همچنین هماهنگی های لازم با دستگاه‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی وشهرداری، صنعت معدن تجارت، میراث فرهنگی، کمیته امداد امام و سایر دستگاهها ی اجرایی مرتبط صورت گرفته است. 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام گفت: در این نمایشگاه 150 غرفه در نظر گرفته شده است که 50 غرفه به زنان سرپرست خانوار استان ایلام اختصاص یافته و 100 غرفه به دیگر استان ها وتا کنون لیست 72 نفر از بانوان استان توسط‌های اجرایی مرتبط به دفتر امور اجتماعی ارسال شده است و  18 استان کشور نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات تولیدی خود را با هدف حمایت از کالای ایرانی و زنان سرپرست خانوار و ایجاد انگیزه اجتماعی به نمایش و فروش می‌گذارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار