رشت - ایرنا - شش داور از استان گیلان برای حضور در رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ، در کلاس پیش فصل داوری حضور می یابند.
کد خبر: ۶۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 19 July 2015
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز یکشنبه گفت : اسامی داوران حاضر در کلاس توجیهی پیش فصل پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد که از این تعداد ، شش داور گیلانی هستند . 

مجتبی پوربخش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر این اساس سعید بخشی زاده، حمید حاج ملک، کمیل غلامی، حمید غمزه، مرتضی کاظمیان و عسگر محمدی از گیلان به کلاس پیش فصل داوری لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شدند . 

وی اظهار کرد : این شش داور شایسته گیلانی به همراه سایر داوران دعوت شده باید از روز 30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه سال جاری در کلاس توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال که در آکادمی ملی فوتبال در تهران برگزار می شود ، حضور یابند .

وی ادامه داد : همچنین تست آمادگی جسمانی داوران نیز روز دوم مردادماه از شرکت کنندگان گرفته خواهد شد تا داورانی که در شرایط مطلوب و بهتری قرار دارند، برای قضاوت پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال انتخاب شوند .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد : امیدواریم که هر شش داور گیلانی دعوت شده به کلاس پیش فصل ، بتوانند با موفقیت این کلاس و همچنین تست آمادگی جسمانی را به اتمام برسانند تا به عنوان داور در پانزدهین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر حضور یابند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار