فرماندار اندیمشک:
فرماندار اندیمشک گفت: با نظر مثبت هیئت وزیران، نیروگاه دوم سد دز اندیمشک در شورای اقتصاد تصویب و شهرستان اندیمشک به شهر انرژی در کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۳۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵ 26 July 2018

پیمان جهانگیری عنوان کرد: شهرستان اندیمشک به شهر انرژی کشور تبدیل و بخش مهمی از ظرفیت تولید انرژی برق در شهرستان اندیمشک تولید می‌شود.

وی با اشاره به احداث سه نیروگاه سیکل ترکیبی و دو نیروگاه برق آبی کرخه و دز افزود: ایجاب نیروگاه دوم دز گام بلندی برای افزایش تولید برق در شهرستان اندیمشک بوده و عملا اندیمشک را به شهر انرژی کشور تبدیل خواهد کرد.

فرماندار اندیمشک، تولید انرژی را موتور محرک در حرکت اقتصاد دانست و تصریح کرد: امروز نقش مهم انرژی در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و از این‌روی برای آینده شهرستان، منطقه و کشور باید طرح‌های نیروگاهی اندیمشک تکمیل و بهره‌برداری شود.

پیمان جهانگیری گفت: ۳۳۰ میلیون یورو با موافقت شورای اقتصاد برای ایجاب و بهره‌برداری نیروگاه دوم دز اختصاص و زمینه دو هزار فرصت شغلی در زمان احداث نیروگاه فراهم شد.

وی با بیان اینکه طرح احیای سد دز به منظور افزایش ۱۰۰ میلیون مترمکعب حجم آب ذخیره شده با اعتبار ۳۳۰ میلیون یورو خبر داد و افزود: احداث نیروگاه دوم دز یک گام بلند برای ایجاد رونق اقتصادی، پایداری شبکه انتقال برق و ایجاب دو هزار فرصت شغلی است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار