فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه 65 قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان خراسان رضوی دستگیر می شوند.
کد خبر: ۶۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 19 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: گشت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی هماهنگ با ماموران انتظامی شهرستان فریمان یک محموله مواد مخدر را که قرار بود از زاهدان به مشهد منتقل شود با رصدهای اطلاعاتی تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی بعد از تحت نظر گرفتن سه دستگاه خودرو 280 کیلوگرم حشیش و 20 کیلوگرم تریاک را از یک دستگاه سمند کشف و ضبط و یکی از عاملان قاچاق مواد مخدر را دستگیر کردند.

به گفته وی دو خودروی دیگر به عنوان راه پاک کن قاچاقچیان مورد استفاده قرار گرفته بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در عملیات دیگری با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، 117 کیلوگرم تریاک که قاچاقچیان قصد انتقال آن به مشهد را داشتند کشف و ضبط کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات نیز یکی از عوامل اصلی قاچاق مواد مخدر به دام افتاد.

به گفته فرمانده انتظامی خراسان رضوی چهار تن مواد مخدر سه ماهه سالجاری در این استان کشف و 21 باند قاچاق نیز متلاشی و اعضای آنها دستگیر شدند.

سردار امیری مقدم اظهار داشت: روزانه 65 قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان خراسان رضوی دستگیر می شوند.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی در سال گذشته جزو پنج استان برتر کشور در حوزه کشف مواد مخدر بود، گفت: در این مدت بالغ بر 21 تن مواد مخدر کشف و 67 باند بزرگ قاچاق هم متلاشی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار