رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: ما برای رسیدن به اهداف عالی فوتبال باید از استعدادهای درخشان جوانان در روستاها بهره ببریم.
کد خبر: ۶۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 18 July 2015
تابناک بوشهر: محمد نجفی عصر امروز در اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی رمضان در روستای کلل دشتی اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی کلل دشتی در سه رشته والیبال، فوتبال و طناب‌کشی نشان از اهمیت ورزش است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: ورزش و فوتبال در استان بوشهر متعلق به یک جای خاص نیست بلکه متعلق به تمام شهرها و روستاهای استان بوشهر است و ما خادم همه مردم هستیم.

وی ادامه داد: این کار بسیار ارزشمندی بود که جوانان روستا با کمترین امکانات با اتحاد و هم‌دلی در کنار هم به فعالیت‌های ورزشی می‌پردازند و این کار یقیناً در جهت تحکیم وحدت و هم‌افزایی فکری در مسیر رشد و تعالی ورزش به‌ویژه فوتبال است.

نجفی گفت: برای رسیدن به اهداف عالی فوتبال باید از استعدادهای درخشان جوانان در روستاها بهره ببریم و با حضور و سرکشی به روستاها خود و همکاران در کمیته استعدادیابی جوانان نخبه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در ایام ماه رمضان در اکثر نقاط استان مسابقات ورزشی به‌ویژه فوتسال، مینی‌فوتبال و فوتبال چمنی برگزار و هیئت فوتبال بر خود واجب و لازم دانست که از نزدیک شاهد برگزاری این مسابقات باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: در این ایام در بوشهر، چاه کوتاه و عالی شهر و در جنوبی‌ترین نقطه استان بوشهر روستای زیزار و روستای کلل نیز با حضور در بین جوانان با ورزشکاران گفت‌وگو کردیم زیرا استان بوشهر مهد معرفی و پرورش استعدادهای ورزشی است که باید بیش از این به آن بپردازیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار