نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خرید و فروش تولیدات داخلی باید تبلیغات منسجم و منظم صورت گیرد، گفت: البته در این زمینه از سوی مسئولان هم‌افزایی صورت نگرفته و دستگاه‌ها از توان یکدیگر استفاده نکردند.
کد خبر: ۶۳۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 16 July 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت توسعه شغل‌های خانگی اظهار کرد: کارگاه‌های خیاطی می‌توانند نیاز البسه مردم، بیمارستان‌ها، ادرات و آموزش و پرورش را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه آمادگی توسعه کارگاه‌های خیاطی به اندازه مورد نیاز هستیم، عنوان کرد: برای راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی مناطق حاشیه شهرها را در اولویت کاری خود قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید سعی کنیم مراکز آموزشی را در مناطق روستایی و شهرها افزایش دهیم و زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید از تولیدات خوزستان لیست کاملی تهیه شود، عنوان کرد: برای خرید و فروش تولیدات داخلی باید تبلیغات منسجم و منظم صورت گیرد.

آیت‌الله موسوی جزایری افزود: می‌توان برای تبلیغ از برپایی نمایشگاه کمک گرفت البته در این زمینه از سوی مسئولان هم‌افزایی صورت نگرفته و دستگاه‌ها از توان یکدیگر استفاده نکردند.

وی با اشاره به محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین تاکید کرد: باید دیپلماسی‌های خود را فعال کنیم و اطلاعات لازم در این زمینه را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اعطای وام برای اشتغال جوانان گفت: دولت حدود ۳۸۰ میلیارد تومان را مصوب کرد که جوانان پس از ثبت‌نام و تصویب طرح‌های اشتغالی می‌توانند وام لازم را دریافت کنند. اگر این طرح عملیاتی شود کمک بزرگی به جوانان می‌شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار