فرماندار شهرستان آبادان:
فرماندار شهرستان آبادان از ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب شرب و کشاورزی در شهر اروندکنار و ۵۲ روستای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 15 July 2018

عزیزاله شهبازی شب گذشته در جلسه ای که به منظور دیدار استاندار با مردم اروندکنار در محل بخشداری این شهر برگزار شد، گفت: تلاش های فراوانی برای بهبود وضعیت آب در این اروندکنار در حال انجام است که انتظار می رود با اتمام آنان در اسرع وقت مطالبه به حق مردم پاسخ داده شود.

وی افزود: اروندکناری ها ساکنان کم توقع مرز هستند که خواسته هایشان را از طریق منطقی از مسئولانشان مطالبه می کنند، اینان مردمی بالنده و ارزشی هستند که به رغم مواجه با مشکلات و محدودیت ها همواره مرزبانان این آب و خاک بوده و به هیچ کس حق بهره برداری سوء از فضای مطالبه گریشان را نمی دهند.

شهبازی اظهار کرد: مردم این خطه ارزشمند، مشکلات کشور را لمس کرده و در جهت برقراری امنیت با مسئولان همراهی دارند، با تلاش های انجام شده و کارهای در دست اقدام ۵۲ روستای شهرستان از نعمت آب شیرین برخوردار می شوند.

فرماندار شهرستان آبادان تصریح کرد: باید هر طور که می توانیم در جهت پاسخ به مطالبات مردم و رفع مشکلات آنان در جنوبی ترین نقطه کشور اقدام کنیم.

شهبازی از آب شرب و کشاورزی به عنوان دغدغه اصلی مردم اروندکنار نام برد و گفت: پیگیریهای مجدانه مسئولان سبب آرامش خیال مردم شده است و امید می رود تا با اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده شاهد رفع مشکل باشیم.

افزایش تعداد تانکرهای آبرسان، تامین آب کشاورزی مورد نیاز نخیلات، کمک به جبران خسارت نخیلات ناشی از شوری آب، اعطای تسهیلات به دهیاریها برای بازسازی حوزه های فعالیتشان، فعال سازی و تعیین تکلیف میراب ها، ترمیم و بازسازی پل های میان روستاها، کمک در جهت صدور سند برای زمین های زراعی زیر پنج هکتار واعطای مجوز صدور صید و صیادی در کمترین زمان ممکن همراه با کاهش بروکراسی اداری از مهمترین خواسته های مردم اروندکنار از استاندار خوزستان بود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار