رقابت‌های انتخابی کونگ‌فو بانوان خوزستان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 07 July 2018

راضیه ادیب‌فر، سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو استان اظهار کرد: این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در بخش نیمه‌آزاد رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی دزفول برگزار شد که در هر دو رده سنی اندیمشک به قهرمانی رسید.

وی عنوان کرد: در وزن 24- کیلوگرم رده سنی نونهالان آتوسا آزادی، مژگان کلانتری و نرگس رییسی هر سه از دزفول عناوین اول تا سوم را به دست آوردند، در وزن 28- کیلوگرم فاطیما فلاحت‌کار ار اندیمشک، کیانا طهماسبی‌نیکو از دزفول و پارمیدا دریکوندی از اندیمشک اول تا سوم شدند.

سرپرست مسابقات هیات کونگ‌فو خوزستان افزود:‌ در وزن 34- کیلوگرم نیز خاطره خادم‌پاپی و غزل دریکوندی هر دو از اندیمشک و صبا طماسبی‌فر از دزفول به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن 40- کیلوگرم فاطمه قلاوند از اندیمیشک و ساناز حبیب‌اللهی و نجمه پوررمضان هر دو از دزفول مکان‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به نفرات برتر رده سنی نوجوانان نیز خاطرنشان‌کرد: در هر یک از اوزان 34-، 38- و 41- کیلوگرم تنها یک کونگ‌فوکار برتر معرفی شد که بر این اساس مریم قیصوری از اندیشمک، آناهیتا آزادی از دزفول و ستاره زینی‌وند از اندیمشک به عنوان قهمرمانی رسیدند.

ادیب‌فر بیان کرد: در وزن 44- کیلوگرم نیز سپیده شکیبافر و آرمیتا پاپی هر دو از اندیمشک به ترتیب اول و دوم شدند.در این وزن نفر سوم معرفی نشد. همچنین در وزن 51- کیلوگرم دریا کاویانی مقدم از اندمیشک و نرگس و نسا طاهری‌مهر هر دو از دزفول به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی عنوان کرد: نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها در هفته جاری به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد و در نهایت نفرات منتخب، 28 تیرماه به مسابقات کشوری که به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کونگ فو بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار