سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سعی می کنیم تا با صبر و حوصله یک مهاجم با کیفیت را برای تیم جذب کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 06 July 2018

پائولو سرجیو صبح امروز در حاشیه برگزاری اردوی تیمش در بروجرد ضمن اشاره به جذب یک مهاجم افزود: باید برای خرید این مهاجم صبر کنیم چون معتقدم برای جذب یک بازیکن باکیفیت نیاز به صرف وقت و حوصله داریم.

وی اظهار کرد: از اینکه آبادان متعصب ترین هواداران فوتبال ایران را دارد اطلاع دارم، تماشاگرانی که بسیار خوش برخوردند و به بنده نیز محبت داشتند و من نیز باید محبت آنها را جبران کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: از روز اولی که به آبادان آمدم به دنبال آن بودم که تیمی با شخصیتی جدید را بسازم و امروز به طور تقریبی این کار انجام شده است.

سرجیو گفت: یک یا دو بازیکن دیگر نیاز داریم تا نقل و انتقالات را به اتمام برسانیم و لذا به دنبال آن هستیم که با بازیکنانی که داریم نتایج خوبی را به دست آوریم.

وی با بیان اینکه با دقت کار می کنم، افزود: بازیکنان جوان تیم را نیز به صورت کامل زیرنظر دارم و سعی می کنیم تیمی با ادغام بازیکنان جوان و باتجربه بسازیم.

وی با اشاره به اضافه شدن یک مهاجم به تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: باید برای خرید این مهاجم صبر کنیم چون معتقدم برای جذب یک بازیکن با کیفیت نیاز به صرف زمان و دقت داریم.

وی درباره نخستین بازی تدارکاتی تیمش تصریح کرد: این بازی دوستانه تنها جنبه تدارکاتی داشت و نتیجه در آن به هیچ عنوان مهم نبود، سعی می کنم یک برنامه ۶هفته ای را در چهار هفته جمع کنم تا تیم را از لحاظ بدنی برای مصاف با سپاهان آماده کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای بازیهای تدارکاتی پیش رو به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و کار بر روی آنها می پردازیم.

سرجیو افزود: تیمی داریم که به لحاظ روحیه و شجاعت بسیار خوب است و از نظر فیزیکی و پشت کار نیز باید به شرایط ایده آل برسیم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تیم را برای هر شرایطی به طور ۱۰۰ درصد آماده کنیم.

وی با بیان اینکه مربی نیستم که برای کارم عذر و بهانه بیاورم، تصریح کرد: به تمام تیمهای لیگ برتر احترام می گذارم و مطمئن باشید که برای تمام مسابقات مان تا آخرین نفس می جنگیم.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار