رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: برنامه‌های ویژه‌ای از جمله طرح استعداد‌یابی بیلیارد بانوان را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۶۲۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 03 July 2018

به گزارش تابناک : سید‌مسعود داوودی امروز در خصوص وضعیت بیلیارد بانوان اظهار کرد: برای سال 97 به صورت ویژه برای بانوان برنامه داریم، طرح استعداد‌یابی بانوان در تیر‌ماه انجام می‌شود و در اواخر تیر‌ماه میزبان نایب‌رئیس‌ بانوان هیأت‌های تحت پوش فدراسیون بولینگ و بیلیارد هستیم.

وی افزود: به صورت همزمان میزبانی اردوی تیم ملی بانوان پاکت بیلیارد را داریم و مسابقات پاکت بیلیارد بانوان به مناسبت روز دختر را برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی آکادمی تحت پوشش هیأت سانس‌های بیلیارد جداگانه‌ای برای بانوان به منظور توسعه همگانی و قهرمان‌پروری در نظر گرفته شده است تا ملی‌پوشان روی میز‌های استاندارد تمرین انجام دهند و بتوانیم آینده خوبی را برای بانوان رقم بزنیم.

داوودی در پایان یادآور شد: دوره‌های آموزشی و توجیهی مربی‌گری و داوری بیلیارد را نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و اگر بانوان از بیلیارد استقبال کنند می‌توانیم سالن تمرین برای آن‌ها مهیا کنیم؛ برای نمونه اگر استقبال خوبی صورت پذیرد می‌توانیم روز‌های بیشتری از آکادمی هیأت را در اختیار بانوان قرار دهیم.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :