اکبر میثاقیان:
سرمربی تیم اروند کارون خرمشهر گفت: بیشتر بازیکنان جذب شده برای تیم تخصص لیگ یک دارند و تلاش ما برای صعود است.
کد خبر: ۶۲۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 03 July 2018

اکبر میثاقیان شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهرداری خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر بعد از 40 سال یک تیم را در دسته یک فوتبال دارد و رقابت ها در لیگ دسته یک به مراتب از لیگ برتر دشوارتر است بر همین اساس چینش تیم قوی در اولویت قرار دارد.

وی به جذب بازیکنان جدید برای تیم اروند کارون اشاره کرد و افزود: بر خلاف شیوه مرسوم من که به دفاع معروف هستم برای اروند کارون در دو پست هافبک و حمله بازیکن قوی جذب شده و به طور کلی می توان گفت تیم اروند کارون در این دور از رقابت ها با تیمی قوی ظاهر می شود.

سرمربی تیم اروند کارون خرمشهر در خصوص گمانه زنی ها در رابطه با به کار گیری بازیکنان بومی در ترکیب تیم گفت: در تیم دو بازیکن خوب بومی وجود دارد اما اولویت حضور پر قدرت با ترکیب قوی است تا بتوان به لیگ برتر رسید.

وی ادامه داد: تست گیری آخرین مرحله تیمداری و برای یافتن استعدادهای جوان است و در واقع تست ها برای آینده تیم گرفته می شود.

میثاقیان با اشاره به پیشینه فوتبال خرمشهر قبل از جنگ تحمیلی، بر وجود استعدادهای بسیار در این شهرستان تاکید کرد.

سرمربی تیم اروند کارون خرمشهر در خصوص تیم معین نیز گفت: تیم اروند کارون تازه وارد لیگ دسته یک شده و تمرکز بر تیم اصلی است و پرداختن به این موارد در اولویت دوم قرار دارد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار