سردار مهدی انصاری با اشاره به سرقت طلافروشی در دهدشت افزود: این سرقت که در سال 95 به صورت مسلحانه و با ایجاد رعب و وحشت میان مردم در میدان مرکزی شهر دهدشت رخ داد سارقان پس از اقدام به سرقتمتواری شدند.
کد خبر: ۶۲۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 02 July 2018
عصر روز 31 فروردین سال 95ذطی خبری اعلام شد که  4 نفر سارق در حالی که صورت و دست‌های خود را پوشیده بودند به مغازه طلافروشی در میدان امام حسین شهر دهدشت حمله کردند.
به گفته فرماندار کهگیلویه و بویراحمد دو نفر از سارقان که مسلح به اسلحه کلاشینکف بودند با شلیک چند تیر به در و شیشه ویترین طلافروشی و تهدید مغازه دار، بین 7 تا 10 کیلوگرم طلای بسته بندی شده در گاو صندوق این مغازه را به سرقت بردند.
فرماندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سارقان پس از سرقت با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا فرار کردند افزود: با استعلام شماره پلاک خودرو، مشخص شد این شماره تقلبی است. و البته در این رابطه اعلام شد که تلاش نیروی انتظامی برای شناسایی سارقان آغاز شده است.هر چند در این رابطه یک مظنون دستگیر و مدت زیادی تحت بازداشت قرار داشت اما پس از مدتی و با دستگیری سارقان اصلی این مظنون آزاد شد.بر همین اساس صحنه ارتکاب جرم سرقت از طلافروشی دهدشت بازسازی شد.

دانلود
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز با حضور مسئولان امنیتی، انتظامی، قضایی و مردم صحنه جرم سرقت طلافروشی در دهدشت بازسازی شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه بهباز سازی صحنه جرم سرقت طلافروشی در دهدشت سرقت طلافروشی در استان در سال های گذشته، برخورد با سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفته است و بهمن ماه سال گذشته در همین خصوص در سرقت طلافروشی یاسوج که منجر به قتل یک طلافروش شده، با انجام عملیات های مختلف پلیسی سارقان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
سردار مهدی انصاری با اشاره به سرقت طلافروشی در دهدشت افزود: این سرقت که در سال 95 به صورت مسلحانه و با ایجاد رعب و وحشت میان مردم در میدان مرکزی شهر دهدشت رخ داد سارقان پس از اقدام به سرقت متواری شدند.
وی  ادامه داد: پس ازبررسی های ماموران انتظامی 2 نفر از 4 سارق این حادثه دستگیر و امروز با حضور مردم و مسئولان صحنه جرم بازسازی شد.
دانلود1

سردار انصاری اضافه کرد: سرقت از طلافروشی در شهرهای یاسوج،دهدشت،دوگنبدان، استان فارس و استان یزد از اقدامات این باند سرقت است که با هماهنگی مراجع قضایی و پوشش خوب صدا و سیمای مرکز استان و استقبال مردم صحنه های جرم یکی پس از دیگری در حال بازسازی است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با هوشیاری کامل مراقب تامین امنیت مردم خواهد بود گفت: به مخلان نظم اجازه داده نخواهد شد موجب سلب آسایش مردم شوند و نیروی انتظامی با تمام توان از جان ، مال و ناموس مردم دفاع خواهد کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار