کد خبر: ۶۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 15 July 2015
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری عوامل سرقت اموال دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

صادق جعفری‌چگنی اظهار کرد: عوامل سرقت اموال ساختمان در حال ساخت دانشگاه آزاد این شهرستان که در سال 92 اقدام به سرقت کرده بودند با پیگیری قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: در سال 92 مقدار زیادی از آهن‌آلات و سوله‌های در حال ساخت این دانشگاه در جاده سد کرخه به سرقت رفت که در این خصوص پرونده‌ای در این دادسرا تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک اضافه کرد: علی‌رغم تحقیقات گسترده در طی این مدت پرونده در سال گذشته بسته شد که با اعتراض دانشگاه آزاد و قبول اعتراض، این پرونده بار دیگر در این دادسرا تحت نظارت قرار گرفته و دوباره به جریان افتاد.

جعفری‌چگنی یادآور شد: با انجام تحقیقات و بررسی دقیق سه نفر از عوامل سرقت و خریدار اموال دستگیر که دو نفر از آنان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده و نفر سوم با قرار تامین وثیقه آزاد شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر افراد مرتبط با این جریان از سوی نیروی انتظامی و این دادسرا در حال انجام است.

این مقام قضایی بدون اشاره به میزان دقیق اموال سرقتی از دانشگاه آزاد اندیمشک، تصریح کرد: مقدار ریالی اموال سرقتی بیش از 200 میلیون ریال بوده است.

وی در ادامه با توصیه به مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولتی در جهت حفظ و نگهداری بیشتر از اموال بیت‌المال، افزود: دادستانی شهرستان حفظ حقوق عمومی و اموال دولتی و عمومی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

دادستان اندیمشک در پایان بیان کرد: دستگاه قضایی در راستای حفظ این موارد از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و با مجرمان و متعرضان به اموال دولتی و عمومی برخورد قاطع خواهد نمود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار