شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اینکه شماره حساب‌های معرفی شده برای تامین آب آشامیدنی و مساعدت در اجرای طرح‌های آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر مورد تائید شرکت آبفا خوزستان نیست، لذا شهروندان از واریز هرگونه وجهی به حسابهای معرفی شده خودداری کنند.
کد خبر: ۶۲۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 30 June 2018

بر اساس این گزارش؛ طی روزهای گذشته برخی افراد اقدام به معرفی شماره حساب‌هایی جهت خرید آب آشامیدنی، مبنی بر کمک به مردم شریف آبادان و خرمشهر نموده‌اند که این شرکت ضمن سپاس از تمام همراهان، سازمان‌های مردم نهاد و خیران نیکوکار در استان خوزستان در راستای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، ایجاد شائبه، بی نظمی و اختلال در امر تامین آب شرب مردم شهرهای آبادان و خرمشهر، خواهشمند است از معرفی هرگونه شماره حساب و جمع آوری وجوهات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی خودداری کنند.

آبفا اعلام می‌دارد، کلیه شرکت‌های خدمات رسان در امر آبرسانی برای تامین آب شرب آشامیدنی و بسته بندی، تمام پتانسیل موجود در سطح استان را تا زمان افتتاح خط دوم غدیر بکار گرفته‌اند.

آبفا خوزستان در پایان ضمن پوزش مجدد از مشکل بوجود آمده، از صبر و شکیبایی مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر تا زمان بهره‌برداری از خط دوم طرح غدیر کمال قدردانی را دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار