سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي در بيانيه اي اعلام توافق هسته اي را تبريک گفته و تاکيد نمود: اميد است توافق وين در کوتاه مدت، به ثبات و بهبود اقتصادي کشور منجر شده و در بلند مدت با حمايت از توليد و صادرات به ويژه در بخش کشاورزي بتواند به جهش اقتصاد ملي بيانجامد.
کد خبر: ۶۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 15 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، متن کامل اين بيانيه به شرح زير مي باشد:

درود و سلام به ارواح طيبه شهداي اسلام و انقلاب اسلامي به ويژه شهداي هسته اي کشورمان و گراميداشت ياد ونام حضرت امام خميني (ره) و آرزوي طول عمر و سلامتي براي رهبر معظم انقلاب اسلامي و توفيق براي خدمتگزاران ميهن اسلامي در دولت تدبير و اميد و بهروزي براي مردم غيور ايران اسلامی.

اينك كه طولاني ترين مذاكرات ديپلماتيك هسته اي به منزلگاه آخر رسيده و طرفين مذاكرات با پذيرش مسير گفتگو و تعالي، به توافق جامع هسته اي دست یافته اند، پيش از هر چيز قدرداني صميمانه خود را از مجاهدتهاي عالمانه و شبانه روزي سرداران ديپلماسي و هيأت مذاكره كننده كشورمان و در رأس ايشان وزير محترم امورخارجه جناب آقاي دكتر محمدجواد ظريف که مقام معظم رهبري به حق از تيم مذاکره کننده ايران به عنوان امين، غيور، شجاع و متدين ياد نمودند اعلام می نمائيم.

بدون ترديد اعلام اين توافق به منزله پيروزي ملت غيور ايران و ثمره خون شهيدان انقلاب و مجاهدتهاي ايثارگران است ، اين پيروزي حاصل نمي شد مگر اين كه ملت ايران فراز و نشيب هاي دفاع مقدس و تحريم را با موفقيت طي نمايند. اين پيروزي علاوه بر مقاومت جانانه ملت، ثمره تشخيص به هنگام ملت فهيم ايران در انتخاب دولت تدبیر و امید و شخصيت انقلابي و اهل گفتگو ومنطق جناب آقاي دكتر حسن روحاني است و حمايتهاي راه گشا و مستمر مقام معظم رهبري از دولت و به ويژه از هيأت مذاكره كننده و نام بردن از ايشان به عنوان افرادي متدين، شجاع ، غيور و قابل اعتماد علت بي بديل رسيدن به اين توافق است.

سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي اين موفقيت و پيروزي را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري و ملت عزيز ايران تبريك گفته و اعلام مي دارد مذاکرات نشان داد ايران اهل تعامل است و تحقق اين پيروزي به واسطه همبستگي ملي بوده و همچنين وقوع آن را از دستاوردهاي اصلي « همدلي و همزباني دولت و ملت» مي داند لذا اميدوار است توافق وين در کوتاه مدت، به ثبات و بهبود اقتصادي کشور منجر شده و در بلند مدت با حمايت از توليد و صادرات به ويژه در بخش کشاورزي بتواند به جهش اقتصاد ملي بيانجامد.

در پايان از درگاه الهي متواضعانه استدعا داريم نظام جمهوري اسلامي ايران را مشمول رحمات واسعه خود قرار داده و به بركت ماه عزيز رمضان نعمات خود را با توفيق روز افزون به اكمال و اتمام برساند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار