وی افزود:بازار در تلاطم است و گرانی ها بیداد می کند. در این شرایط رئیس جمهور نباید آرامش و خواب داشته باشد تا چه رسد به اینکه برای تفریح به تفرجگاه برود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وقتی امسال، سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و دولت باید همه سیاست های خود را در این راستا تنظیم و ابلاغ کند، اما رئیس جمهور با کفش، کلاه و لباس ورزشی برند خارجی در یک تفریحگاه حاضر می شود. این یعنی فاصله گرفتن از مردم و نمک پاشیدن بر زخم مردم.

وی با بیان اینکه شتر سواری دولا دولا نمی شود، افزود: اگر روحانی خود را رئیس جمهور مردم می داند باید مثل مردم زندگی کند و در شرایط بد اقتصادی هم با آنها همراه باشد و شبانه روز اش باید وقف کارهای مردم باشد نه اینکه از مردم فاصله بگیرد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی نمایندگان مجلس در خصوص مشکلات اقتصادی مردم و کشور طرح سوال از رئیس جمهور را امضاء می کردند، برخی از خود مجلس برای پس گرفتن امضاهای نمایندگان تلاش می کردند، طبیعی است که رئیس جمهور به مجلس اعتنا نکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنوری تاکید کرد: به رغم اینکه طرح سوال از رئیس جمهور در پنچ محور شامل موفق نبودن دولت در کنترل قاچاق، علت استمرار تحریم‌های بانکی با گذشت بیش از ۲ سال از آغاز اجرای برجام و با وجود ایفای همه تعهدات ایران، بی توجهی دولت تدبیر و امید نسبت به آمار بیکاری مفرط، علت رکود اقتصادی شدید چندین ساله در دولت با وجود وعده‌ها و اعلام‌های مکرر عبور از رکود و علت افزایش شتابان نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی، از 22 فروردین در مجلس مطرح و امضاها به قوت خود باقی است، اما هنوز نمایندگان رئیس جمهور برای پاسخ به این سوالات در مجلس حاضر نشدند.

وی افزود: رئیس جمهور در قبال مجلس تمکین نمی کند و هیئت رئیسه مجلس هم  وظیفه خود را انجام نمی دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بخش عمده مشکلات از بی تدبیری دولت و مجلس است، افزود: وقتی طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس به جایی نمی رسد و تذکرات نمایندگان هم دردی دوا نمی کند، دولت میدان را برای خود امن می بیند و اعتنایی به مجلس ندارد.الف