مدیر عامل پروژه پل معلق مشگین شهر
عباسی نیا از آمادگی مجموعه پل معلق مشگین شهر برای پذیرایی از ۴۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت در تلاش هستیم در این ایام برنامه های خاص و سرگرم کننده ای را برای مسافران و شهروندان مشگین شهری در نظر بگیریم.
کد خبر: ۶۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 15 July 2015

حسین عباسی نیا مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار (پروژه پل معلق) در گفتگو با خبرنگاران گفت: به گفته ی رئیس میراث فرهنگی و گردشگریشهرستان مشگین شهر این روزها شایع شده است که پل معلق شهرستان مشگین شهر در روز عید فطر تعطیل است و هیچ گونه برنامه ای برای خیل عظیم مسافرین ندارد، که لازم به توضیح است مردم به هیچ وجه به اینگونه شایعات توجه نکنند.

وی گفت: ما در روز عید فطر برنامه های ویژه ای را اجرا خواهیم کرد که بنده از این تریبون اعلام می کنم که پذیرای تمامی مسافرین گرامی از اقصی نقاط کشور با امکانات عالی در برند گردشگری شهرستان مشگین شهر پل معلق هستیم.

عباسی نیا تصریح کرد: ما مصمم به اجرای برنامه های شاد و مفرح در تمامی فصول سال برای گردشگران هستیم و اگر زمان برنامه ای تغییر داشته باشد آن را به صورت گسترده اعلام خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار گفت: عزیزان جهت هماهنگی برنامه ها با آقای سینا اسدی مشاور رسانه ای اینجانب ارتباط داشته باشند.

عباسی نیا از آمادگی مجموعه پل معلق برای پذیرایی از ۴۰ هزار مسافر در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت در تلاش هستیم در این ایام برنامه های خاص و سرگرم کننده ای را برای مسافران و شهروندان مشگین شهری در نظر بگیریم.

وی با اشاره به حجم زیاد مسافران در این ایام گفت: به منظور سازماندهی خودروهای ورودی به این مجموعه، بخشی از محوطه پل معلق به عنوان پارکینگ استفاده می شود و علاوه بر آن پارکینگ بیمارستان و همچنین محوطه خارجی پل معلق توسط شهرداری هموار و خوردورهای ورودی در انجا سازماندهی می شود اما با این حال با وجود حجم زیاد مسافران ترافیک سنگین را در این شهرستان شاهد خواهیم بود.

عید فطر برنامه های ویژه ای را در پل معلق داریم / مردم به شایعات توجه نکنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار