قزوینی ها پس از بازی با تیم ملی پرتقال به خیابان ها آمده و به جشن و شادی پرداختند.
کد خبر: ۶۲۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 26 June 2018

بازی شهروندان قزوینی پس از بازی با تیم ملی پرتقال

به گزارش تابناک قزوین، پس از بازی با گروه ملی پرتقال قزوینی‌ها به خیابان‌هی "خیام" و "فروسی" آمده و به جشن و شادمانی پرداختند.

جمعی از شهروندان قزوینی که بازی ایران-پرتغال را از اماکن عمومی مانند سینماها  نظاره‌گر بودند، پس از پایان این مسابقه یک‌صدا به تشویق تیم  ملی پرداختند و عملکرد ملی پوشان را در این مسابقه تاریخی تحسین کردند.

باوجود شادی عده زیادی از شهروندان قزوینی، بعضی از آنان نیز در حال و هوای مسابقه قرار داشتند و با اشاره به فرصت‌های  طلایی تیم ملی برابر پرتغال در حسرت از دست دادن این گونه فرصت ها برای گل زنی بودند، هرچند این بازی به نفع تیم ملی کشورمان تمام نشد اما باید تأکید کرد که این بازی یک بازی جسورانه در برابر بهترین گل زن های جهانی همچون رونالدو بود که ایرانی‌ها را برای مسابقات آینده، امیدوارتر کرد.

شهروندان قزوینی از تیم ملی فوتبال کشور گله‌ای ندارند

بانوی جوانی به تابناک قزوین گفت: همه ما یک ملت هستیم به همین ترتیب باوجود شرایط پیش‌آمده اقتصادی، بازهم از اینکه تیم ملی کشورمان در برابر اروپایی‌ها به‌خوبی مبارزه کنند می‌تواند تا حدودی ما را از تلخی وضعیت اقتصادی به وجود آمده دور کند.

مرد میان‌سالی ادامه داد: این شور و شعف مردم نشان‌دهنده این موضوع است که ملت ایران در هر شرایطی پشت این کشور  هستند و او را تنها نمی‌گذارند.

پسر جوانی بیان کرد: درست است که در این بازی ما در مقابل پرتقال پیروز میدان نشدیم اما از تیم ملی کشورمان هیچ‌گونه گله‌ای نداریم چون بر این باور هستیم که بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را در این زمینه کرده اند، نتیجه هر چه باشد دل‌چسب است.

به گزارش تابناک قزوین، شب گذشته هر فرد در هر مقام و سنی که قرار داشت، از بازی تیم ملی در مقابل پرتقال گله‌ای نکرد زیرا به‌درستی می‌دانست که بازیکنان تیم ملی به مسئولیت خویش وفا کرده اند، امید است مسئولین در مواجه‌شدن با چالش‌های پیشرو کشور و حتی استان همه سعی خود را بکنند تا  نه تنها شهروندان هم استانی بلکه مردم کشور از هیچ مسئولی گله ای نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار