دستیار جوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تأسیس شش هزار باشگاه فرهنگی ـ هنری با بیش از ٦٠ هزار عضو و با هدف تقویت دانش عمومی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای اجتماعی کردن مبحث مبارزه با مواد مخدر و کنترل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 17 June 2018

محمد سلطانی در نخستین جلسه ستاد اجرایی طرح تشکیل باشگاه‌های فرهنگی ـ هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: با تلاش و جدیت در راستای رسالت خطیر دستگاه‌های فرهنگی و سیاست‌های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصمم هستیم ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه دستگاه‌های ذیربط از جمله، اداره کل امور اجتماعی استانداری، معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و اداره کل آموزش و پرورش استان، گامی ماندگار و کم نظیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

عضو کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تشریح جزییات طرح، گستره استانی، هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های استان، هوشمندانه و علمی بودن طرح را از ویژگی‌های اصلی آن دانست و افزود: این طرح در ۲۶ شهرستان استان تا پایان سال جاری به اجرا در خواهد آمد.

دستیار جوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در اهواز نیز با بهره‌گیری از زبان گویای هنر به عنوان ابزاری کارآمد و بی‌بدیل می‌توانیم آحاد مردم را در راه مبارزه با اعتیاد و کاهش آسیب‌ها، بسیج کنیم.

وی ادامه داد: در حال رایزنی برای ایجاد بستر همکاری با برخی دیگر از دستگاه‌ها از جمله اداره کل بهزیستی، اداره کل فنی و حرفه‌ای، صدا وسیمای استانی، شهرداری‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و جمعیت هلال احمر استان هستیم.

سلطانی اظهار کرد: با یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه در طول سه سال خواهیم توانست جمع کثیری از مردم استان را در حوزه مبارزه با اعتیاد و کنترل آسیب‌های اجتماعی آموزش دهیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار