امید حاجتی:
رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: اختصاص بودجه در استان خوزستان، شهرستان محور است و باید در آنجا تقسیمات لازم صورت بگیرد.
کد خبر: ۶۲۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 17 June 2018

امید حاجتی عصر امروز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی خوزستان اظهار کرد: در نقاط بسیاری از دنیا استفاده از دفاتر تسهیل گری شهری و محلی برای کمک به توسعه در سطح محلات مطرح شده است.

به گزارش"تابناک" وی افزود: برای موفق بودن اهداف از پیش تعیین شده در این دفاتر ابتدا باید سطح انتظارات از این دفاتر به درستی شکل بگیرد؛ در واقع اصل ماهیتی وجودی این دفاتر ارائه آموزش های لازم و جذب مشارکت های مردمی در توسعه محلات است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مختلف متولی اجرای برخی امور هستند که این دفاتر باید با دستگاه های مسئول هماهنگ شوند.

حاجتی ادامه داد: در حال حاضر برنامه ریزی ها و اختصاص بودجه و منابع در استان انجام می شود و این امر نه تنها محله محور یا شهر محور بلکه شهرستان محور است.

وی بیان کرد: بر اساس نظام برنامه ریزی و بودجه ریزی کشور، پروژه های عمرانی، شهرستان محور هستند؛ یعنی مقیاس های ارائه خدمات در حد محله که نه بلکه در سطح شهرستان است و شاید برخی خدمات شهری به حوزه شهرداری ها برگردد، به همین دلیل باید تعامل این دفاتر تسهیل گیری با شهرداری ها بیشتر شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در پایان عنوان کرد: در حوزه اقتصادی بسیاری از فعالیت هایی که ارائه می شود، بسیاری از مقیاس ها محله، شهر و شهرستان که هیچ بلکه در سطح منطقه ای هستند تا ثبات داشتن و توانایی ادامه حیات آنها تضمین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار