کد خبر: ۶۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 14 July 2015
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز بر ضرورت توسعه واحدهای تولیدی کوچک در روستاها تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا رضوی ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی با بخشداران استان گفت: حمایت از روستاییان و ارتقای اقتصاد این قشر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد.

وی ادامه داد:‌ برای اینکه بتوانیم در این مسیر موفق شویم و توسعه روستاهای استان را شاهد باشیم نیازمند مشارکت بانک‌ها در طرح‌های توسعه واحدهای تولیدی در روستاها هستیم.
این مسئول تأکید کرد: طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا و مناطق کمتر توسعه یافته یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی است که باید به درستی حمایت شود.
وی اضافه کرد: بخشداران باید با اطلاع‌رسانی دقیق زمینه آگاهی مردم روستاها را از مزایای این طرح و دستورالعمل ابلاغی از سوی نهاد ریاست جمهوری فراهم کنند.

رضوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید شرایط را برای حضور و مشارکت مردم در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف فراهم ساخته است، افزود: دولت با ارائه تسهیلات مناسب از افرادی که درصدد ایجاد واحدهای تولیدی در روستاها باشند، حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تشویق روستاییان و ساکنان مناطق کمتر توسعه یافته به همکاری‌های جمعی، بهره‌مندی از نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط در شکوفایی اقتصادی، مشارکت حداکثری افراد، ارتقای درآمد روستاییان در راستای اشتغال و تولید و شاخص‌های امنیت اجتماعی از جمله اهداف مفاد دستورالعمل اجرایی طرح مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز در ادامه به بررسی مشکلات بحران آب، شرایط روستاهای استان و نحوه آب‌رسانی به مردم روستاها پرداخت و گفت: بخشداران باید این معضل را جدی گرفته و در خصوص مصرف بهینه آب و کم مصرف کردن روستاییان تبلیغات لازم و فرهنگ‌سازی مناسب را انجام دهند تا بتوان از بحران کم‌آبی عبور کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار