مدیر امور آب و فاضلاب روستایی دزفول گفت:طرح بهسازی و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی روستای المهدی از توابع بخش سردشت این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۶۱۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 16 June 2018

محمد گلچین پور افزود:طرح تعویض شبکه توزیع آب روستای المهدی دزفول به دلیل فرسودگی بخشی از لوله ها ، توسعه شبکه و نیز به دلیل ساکن شدن خانوارهای جدید در روستا اجرا شد.

وی افزود:فرسودگی لوله ها منجر به هدرفت آب،افت فشار و کاهش کیفی آب آشامیدنی اهالی این روستا شده بود که در گام نخست شبکه توزیع تعدادی از خیابانهای این روستا که در شرایط نامناسب تری قرار داشتند تعویض شد ضمن اینکه تعویض و اصلاح شبکه توزیع تعدادی دیگر از خیابانهای این روستا در گام دوم در دستور کار است.

مدیر آبفار دزفول با بیان اینکه عملیات تعویض و توسعه شبکه در روستای المهدی توسط اکیپ تعمیرات و نگهداری این اداره انجام شده است گفت:روستای المهدی از توابع بخش سردشت دزفول است که 561 خانوار با جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 811 نفر را تحت پوشش دارد.

گلچین پور همچنین از لایروبی و شست و شوی مخازن ذخیره آب مجتمع آبرسانی شهیون دزفول خبر داد و گفت:مخزن اصلی ذخیره تاسیسات آبرسانی پامنار،مخازن روستاهای بازارگه،رزگه،حسن آقا و دارک و مخازن ذخیره ایستگاه تقویل فشار باغچه بان،مخزن اصلی روستاهای ممیلی وکوه گندم،در راستای بهبود کیفیت آب آشامیدنی لایروبی و شست و شو شد.نیمی از جمعیت شهرستان دزفول در مناطق روستایی ساکن هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: شبکه آب ، دزفول ، آبفار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار