مدیر آب و فاضلاب روستایی آبادان گفت: با توجه به سختی و شوری آب در شبکه آبرسانی روستایی، آبرسانی با 25 تانکر به 75 روستای آبادان در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۱۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 16 June 2018

داود حسینی اظهار داشت:آبرسانی از آب حیات به هر یک از روستاها با توجه به جمعیت و دوری مسافت در چند نوبت درشبانه روز حال انجام است و مشکلی در تامین آب روستایی وجود ندارد.

وی افزود: احداث خط لوله آب از محل تصفیه خانه ایستگاه ۱۱ تا تصفیه خانه شهید کشتکار به طول 6 کیلومتر به منظور تامین آب غدیر با مشارکت و کمک سازمان منطقه آزاد اروند به روستاها و بخش اروندکنار با دستور استاندار آغاز شده است.

حسینی وجود انشعاب های غیرمجاز و شکستگی شبکه آب روستایی را از مشکلات موجود در تامین آب در روستاهای آبادان اعلام کرد و اظهار داشت:به طور متوسط روزانه 20 تا 30 اشنعاب غیرمجاز و پرمصرف که از آب آشامیدنی برای سایر مصارف استفاده می کنند قطع می شود.

وی افزود: همچنین 2 گروه نیز عملیات ترمیم و رفع شکستگی در شبکه آبرسانی روستایی را برعهده دارند. افزایش شوری و سختی آب در بهمنشیر به عنوان محل برداشت آب خام آشامیدنی شهرستان آبادان افزایش شوری و سختی آب شرب این شهرستان را درپی داشته است به طوری که بنا به گفته مسئولین شاخص سختی و شوری آب در بهمنشیر در چند روز گذشته به11هزار میکروموس برمتر مکعب رسیده است.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار