در شبکه‌های اجتماعی لیستی از نمایندگان منتشر شده که در دوره دهم مجلس نطق میان دستور نداشته‌اند نماینده دزفول هم در این لیست قرار دارد اما او نظری متفاوت در این باره دارد.
کد خبر: ۶۱۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 15 June 2018

حق هر نماینده ای است که در طول چهار سال نمایندگی اش سه بار به پشت تریبون برود و در مدت 7 دقیقه صحبت کند.

در خردادماه 97 که سالگرد دوسالگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است لیستی از نمایندگانی منتشر که شد که در طی این دو سال حتی یک نطق پیش از دستور هم نداشته است و در میان این لیست نام نماینده مردم شهر دزفول هم دیده می شد به همین علت سراغ او رفتیم تا ماجرا و علت این موضوع را از خودش جویا شویم.

عباس پاپی‌زاده می‌گوید: این خبر جعلی است چرا که در طول دو سال دوره دهم مجلس شورای اسلامی در مناسبت‌های مختلف و موضوعات متفاوت نطق و تذکرات زیادی در مجلس داشتم.

وی می‌افزاید: نمی‌دانم افرادی که این شایعات را می‌سازند به دنبال چه می‌گردند چون من در این مدت چند نوبت به تلویزیون رفتم و در برنامه‌های مفصلی شرکت کردم و از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب بارها صحبت کردم.

نماینده مردم دزفول در مجلس بیان می‌کند: موضع گیری بنده درباره موضوعات روز کشور و پیگیری مطالبات مردم دزفول از طریق یک جست‌وجوی ساده در اینترنت قابل دسترسی است و اگر کسی دلسوز مردم است می‌تواند به این مطالب مراجعه کند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: عباس پاپی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار