رسول رسولی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی
مودیان مالیاتی می‌توانند براساس مالیات قطعی عملکرد 1392، نسبت به توافق مالیات سال گذشته خود اقدام کنند.
کد خبر: ۶۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 14 July 2015
رسول رسولی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی افزود: امسال توافق فقط در مورد مشمولان بند ج ماده 95 قانون مالیات‌های مستقیم صورت می‌گیرد و مالیات مودیان بندهای الف و ب از طریق رسیدگی محاسبه می‌شود.

رسولی گفت: طبق توافق صورت گرفته، مودیانی که مالیات سال 92 آن‌ها تا سقف یک میلیون تومان باشد، با افزایش 8 درصد، از یک تا سه میلیون با افزایش 12 درصد و بالای سه میلیون با افزایش 18 درصد، می‌توانند مالیات سال 93 خود را محاسبه و پرداخت نمایند.

وی افزود: برای برخورداری از توافق، هم‌چنین باید 40 درصد مالیات متعلقه به صورت نقد و مابقی در 6 قسط مساوی پرداخت شود.

رسولی یادآوری کرد: با توجه به این که تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتی می‌باشد، مودیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه اقدام نمایند و یا با مراجعه به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا کافی‌نت‌های مجاز اظهارنامه خود را ارسال نمایند.

رسولی افزود: پس از دریافت کد رهگیری ارسال اظهارنامه، نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مالیاتی نمی‌باشد و امکان پرداخت مالیات از طریق سامانه نیز فراهم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد مودیان مالیاتی از فرصت توافق استفاده کرده و با تسلیم به موقع اظهارنامه‌های مالیاتی خود، کشور را در رسیدن به استقلال اقتصادی یاری نمایند.

شایان ذکر است اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد 1393 در تمام مبالغ به صورت اینترنتی ارسال می‌شود و آخرین مهلت تسلیم آن، 31 تیرماه 1394 می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :