سرمربی تیم پاس همدان تمامی بازی‎های لیگ یک حکم فینال را دارد، گفت: پیروزی برابر تیم سیاه‎جامگان مشهد می‌تواند جایگاه پاس همدان را در صدر جدول تثبیت کند.
کد خبر: ۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 19 February 2015

 سرمربی تیم پاس همدان تمامی بازیهای لیگ یک حکم فینال را دارد، گفت: پیروزی برابر تیم سیاهجامگان مشهد می‌تواند جایگاه پاس همدان را در صدر جدول تثبیت کند.

به گزارش تسنیم ، داوود مهابادی در حاشیه تمرین تیم پاس همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پاس همدان در بازی هفته گذشته برابر شهرداری بندرعباس توانست ۳ امتیاز بازی را کسب کند و این پیروزی در حالی رقم خورد که اختلاف دما و شرجی هوا سبب شده بود تا از نظر فنی بازی دشواری را در برابر این تیم داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کسب ۳ امتیاز بازی برابر شهردرای بندرعباس در هفته گذشته سبب شد تا در کوران رقابت صدر جدول باقی بمانیم، افزود: بازی برابر سیاه جامگان مشهد نیز برای ما حکم فینال دارد و از سوی دیگر بازیکنان انگیزه خاصی برای این بازی دارند.

مهابادی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این است که بتوانیم دست پر از این بازی خارج شویم، تصریح کرد: پیروزی برابر تیم سیاهجامگان مشهد می‌تواند جایگاه پاس همدان را در صدر جدول تثبیت کند.

وی با اشاره به اینکه حفظ کردن جایگاه پاس همدان در صدر جدول به پیروزی در بازی با سیاه جامگان بستگی دارد، افزود: هر بازی شرایط خاص خود را دارد ولی شرایط عمومی بازی از این نظر که در همدان برگزار می‌شود به سود تیم پاس است ولی بازیکنان باید تلاش لازم را برای اجرای مسائل فنی در زمین به کار گیرند.

سرمربی تیم پاس همدان با بیان اینکه هیئت مدیره و مدیرعامل تیم پاس همدان تاکنون تیم را شارژ مالی مناسبی کردهاند، تاکید کرد: ترزیق منابع مالی به تیم پاس همدان در شرایط فعلی می‌تواند تاثیر مثبتی در بازیکنان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بازی به بازی جلو برویمف عنوان کرد: تمامی بازی‌های باقی مانده برای ما فینال محسوب میشود و در لیگ یک تیمهای ته جدولی نیز برای ما حریف اصلی محسوب میشوند، باید در خانه سه امتیاز و در خارج از خانه حداقل یک امتیاز را کسب کنیم تا به صعود امیدوار باشیم.

مهابادی درباره محرومان و مصدومان تیم پاس همدان در بازی با تیم سیاه جامگان مشهد گفت: صادق کرمی مراحل آخر درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و امیداریم به بازی بعدی تیم برسد، خوشبختانه پاس برای این بازی محرومی ندارد.

وی همچنین درباره مسئله داوری بازی‌های باقی مانده لیگ یک نیز گفت: الان مقداری شرایط داوری در جدول دچار ضربه و مشکلات شده و این امر می‏طلبد تا کمیته داوران در چینش داوران برای بازی‌های حساس دقت لازم را داشته و داوران با تجربه برای بازی‌های باقی مانده انتخاب کند که در این صورت درصد اشتباهات و اعتراضات کمتر میشود.

سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به اینکه ۸ بازی تا پایان فصل باقی مانده است، عنوان کرد: کمیته داوران برای بازی های حساس پایانی لیگ از داوران جوان استفاده نکند چراکه خدای نکرده حساسیت بازی‌ها به قدری بالاست که اشتباهات باعث سقوط و صعود ناحق تیمی میشود.

وی از کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز خواست تا داوران را توجیه کنند که در دادن کارت زرد و گرفتن تصمیمات کدخدامنشی عمل نکنند و براساس حق قضاوت کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

مهابادی درباره بازیکنان جدید تیم پاس همدان نیز گفت: بازیکنانی که اضافه شدند توانستند به مجموعه ما کمک کنند و مشکلات موجود در برخی پست‌ها رفع شده و از نظر روحی نیز تیم تقویت شده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار