معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان با اشاره به آمادگی هلال احمر و فعال بودن اورژانس هوایی برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی گفت: ۲۲ بیمارستان در استان همدان آماده خدمات‌دهی به مردم و مسافران هستند.
کد خبر: ۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹ 14 July 2015
معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان با اشاره به آمادگی هلال احمر و فعال بودن اورژانس هوایی برای خدمات‌رسانی به مسافران تابستانی گفت: ۲۲ بیمارستان در استان همدان آماده خدمات‌دهی به مردم و مسافران هستند.

به گزارش تسنیم، حسین اشرفی در ستاد خدمات سفر استان همدان اظهار داشت: طرح امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر از ابتدای تیرماه آغاز شده و تمامی محورهای همدان زیر پوشش پایگاه‎های امداد و نجات قرار دارند.

اشرفی با بیان اینکه تلفن 112 برای اعلام گزارش تصادفات و کمک به مردم در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: امسال برای اسکان اضطراری مردم در ورودی شهر همدان پیش‏‌بینی نشده ولی در صورت نیاز می‌‏توان آن را به سرعت ایجاد کرد.

وی با اعلام اینکه 22 بیمارستان در استان همدان آمادگی لازم برای ارائه خدمات دارند، تصریح کرد: البته بیمارستان‎های استان همدان در طول سال برقرار بوده و هیچ گونه تعطیلی نداشته‎اند.

اشرفی با بیان اینکه 4 بیمارستان در سطح شهرستان همدان دارای قابلیت فرود هلی‎کوپتر هستند، تاکید کرد: خوشبختانه استان همدان دارای اورژانس هوایی شده و تاکنون نیز این اورژانس 40 مورد عملیات داشته است.

وی با بیان اینکه داروخانه‎های کشیک نیز برای این ایام در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 45 پایگاه امداد شهری و جاده‎ای با 67 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات به مسافران و مردم آماده شده است.

معاون آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه کمیته اسکان آموزش و پرورش استان همدان جلسات مستمری برای برنامه‎ریزی تعطیلات عید فطر داشته است، اظهار داشت: 184 مرکز اسکان از جمله آموزشی رفاهی، خوابگاه‌ها و اردوگاه‌ها با 1 هزار و 761است اتاق برای این ایام پیش‎بینی شده است.

محمد بداغی با بیان اینکه 223 نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان همدان در ایام تعطیلات در ستادهای اسکان به مسافران خدمات ارائه می‎دهند، افزود: 125 مرکز اسکان با هزار و 239 اتاق در شهر همدان برای اسکان مسافران پیش‎بینی شده است.

بداغی با اعلام اینکه پذیرش مسافر از هفته آخر خرداد ماه شروع شده و تا 15 شهریور ماه نیز ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای تابستان تاکنون هزار و 144 خانوار با 3 هزار و 260 نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش همدان پذیرش شده‌اند که 29 خانوار آنها غیرفرهنگی بوده‌اند.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش در تابستان به عنوان تنها دستگاه درگیر در زمینه اسکان مسافران در حال فعالیت است، عنوان کرد: انتظار می‎رود شهرداری همدان همکاری‎های لازم را با آموزش و پرورش در زمینه نصب بنر اطلاع‎رسانی محل ستاد داشته باشد تا مسافران کمتر دچار مشکل شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار