سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه از پیشرفت ۷۰ درصدی پیست موتورکراس دهکده المپیک کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 09 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جواد کرانی ، با اشاره به آغاز عملیات راه اندازی پیست موتورکراس دهکده المپیک کرمانشاه از سال گذشته، اظهار کرد: در حال حاضراین پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۰ میلیون تومان برای راه اندازی این پیست ازمحل بودجه اداره کل ورزش و جوانان و نیز هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه هزینه شده است.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه تاکیدکرد: همچنین طبق رایزنی‌هایی که با فدراسیون داشته ایم قرار است طراح پیست فدراسیون به کرمانشاه آمده تا در بحثاحداث اصولی سکو‌ها و استاندارد بودن پیست نظارت داشته باشد.

وی با بیان اینکه ظرف دو ماه آینده پیست موتورکراس کرمانشاه افتتاح و راه اندازی خواهد شد، گفت: با راه اندازی پیست درخواست میزبانی مسابقات کشوری موتورکراس را بهفدراسیون ارسال خواهیم کرد.

کرانی با تاکید براینکه موتورسواران بسیار حرفه‌ای در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: پیش از راه اندازی پیست یک دوره کلاس‌های آموزشی جهت به روزرسانی آموزشموتورسواران کراس استان برگزار می‌کنیم.

وی درپایان موتور سواری کراس را از جمله رشته‌های پرهیجان و پُرطرفدار بین جوانان کرمانشاهی خواند و افزود: امیدواریم با راه اندازی پیست موتورکراس کرمانشاه بتوانیماستعداد‌های این رشته ورزشی را در استان بیشتر از گذشته شناسایی کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار