معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
معاون نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام خمینی (ره) به عدالت اجتماعی و مقابله با اشرافیت مسئولان توجه ویژه‌ای داشت و تأکید می‌کرد که پایین‌تر از سطح متوسط مردم زندگی کند.
کد خبر: ۶۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 04 June 2018

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر امروز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ در این مراسم نماینده ولی فقیه در خوزستان، معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار خوزستان، شهردار اهواز، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار اهواز حضور داشتند.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: با بیان اینکه امام نسبت به فقرا در ایران و جهان اسلام نهایت توجه را داشتند، گفت: ایشان می‌فرمود که یک تار موی کوخ نشینان را به تمام زندگی کاخ نشینان عوض نمی‌کنم. امام خمینی (ره) اشرافیت را طرد کرد و به نزدیکان خود نیز این توصیه را داشت و همیشه بر داشتن معیشتی پایین تر از سطح متوسط مردم تاکید می‌کرد.

حجت‌الاسلام علی رضائی عنوان کرد: امام خمینی (ره) در اوج عزت، عظمت و احترام، اما بی نهایت ساده زیست بود. حمایت از مستضعفان و عادلت اجتماعی در آرمانهای او نقش ویژه ای داشت.

وی با اشاره به دلسوزی و ادب و احترام امام راحل (ره) نسبت به مردم، بیان کرد: حاج احمد آقا فرزند امام تعریف می‌کند که در زمان پخش مشکلات مردم از تلویزیون، امام بارها اشک می‌ریخت.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب، امام خمینی (ره) در قم اقامت داشتند و ایشان در طول شبانه روز 6 ساعت ملاقات مردمی داشتند و نسبت به مردم ابراز علاقه می‌کردند.

وی با اشاره به روحیه مبارزه با صهیونیسم و استکبارستیزی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: در حالی که ایران پیش ازانقلاب اسلامی، سوخت جنگنده‌های اسرائیل را تأمین می‌کرد اما امروز به فضل انقلاب و مجاهدت‌های امام، پرچمدار محو اسرائیل در جهان اسلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز اظهار کرد: به مناسب ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، ۷۰ مراسم بزرگداشت در سطح استان خوزستان برگزار شده یا تا امشب برگزار می‌شود.

حجت الاسلام لطف‌الله سپهر با بیان اینکه امام خمینی (ره) ابراهیم‌وار در برابر طواغیت و ستمکاران شجاعانه ایستاد، عنوان کرد: امام راحل (ره) ثابت کرد که طرفدار مستضعفان است و در مقابل مرفهان بی‌درد و قدرت‌های شرق و غرب می‌ایستد.

وی با اشاره به ساده‌زیستی امام و تمایز او با سایر رهبران جهان، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی را احیا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار