باشگاه حق دارد با گزینه‌های دیگر مذاکره کند
سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر گفت: برای لیگ برتری شدن فقط مربی رزومه‌دار کافی نیست چرا که باشگاه کارون فاقد زیرساخت‌ برای صعود است.
کد خبر: ۶۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 05 June 2018

سیدمحمد علوی در خصوص آخرین وضعیت همکاری خود با باشگاه کارون اروند خرمشهر، اظهار کرد: باشگاه مختار است که در خصوص آینده خود تصمیم‌گیری کند و این حق طبیعی مدیران تیم است.

وی ادامه داد: اینکه من جزو گزینه‌ها باشم یک عرف و در عالم دوستی بوده، ولی باشگاه حق دارد که در راستای رسیدن به اهداف خود، با گزینه‌های دیگری مذاکره کند.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر، تصریح کرد: از این موضوع دلخور نیستم و در ابتدا بهانه‌جویی‌هایی مبنی بر عدم ارائه برنامه شد که با توجه به نتایج و عملکرد فصل قبل، حس کردم تمایلی برای ادامه همکاری وجود ندارد.

علوی شرایط حضور خود را برای حضور در خرمشهر بیان و عنوان کرد: در صورت تمایل باشگاه برای حضور من بر رو نیمکت تیم کارون، باید شرایط و ضوابط تضمین شود و مشخص شود که چشم‌انداز این باشگاه برای فصل پیش روی چیست.

وی در خصوص اهداف باشگاه برای صعود به لیگ برتر و مذاکره با گزینه‌های مدنظر که سابقه صعود به لیگ برتر را دارند، یادآور شد: تنها مربی رزومه دار برای صعود کافی نیست و قطعا این تیم به این زودی لیگ برتری نخواهد شد چرا که باشگاه کارون اروند خرمشهر فاقد زیرساخت‌های لازم و حتی زمین تمرینی مناسب است.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر افزود: اگر فرض را بر صعود تیم بگذاریم، بودجه آن از کدام منبع تامین خواهد شد؟ صعود به لیگ برتر شوخی نیست و حداقل باید 15 میلیارد بودجه در اختیار باشگاه شد در صورتی که بسیاری از باشگاه‌های دسته اولی با تجربه، پیشینه، امکانات و این مقدار بودجه موفق به صعود نشدند.

علوی در واکنش به رقم پیشنهادی بودجه باشگاه کارون که بین شش تا 9 میلیارد عنوان شده است، بیان کرد: البته مدیرعامل باشگاه نظرات خود را ارئه کرده اما قطعا تحقق چنین بودجه‌ای به دور از ذهن است و راهیابی تیم به لیگ برتر با این بودجه میسر نخواهد شد.

وی در خصوص اینکه منتظر پیشنهاد مدیران باشگاه کارون خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: پیشنهادات دیگری از چند باشگاه لیگ دسته اول و دومی دارم که به آنها نیز فکر خواهم کرد و چندان در انتظار پیشنهاد تیم کارون اروند نیستم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار