سرمربی پیشین تیم فوتبال کارون اروند خرمهشر گفت: به نظر می‌رسد خود مدیران باشگاه تمایلی به مذاکره و ادامه همکاری با من در لیگ یک کشور نداشتند و من به واسطه یک فصل حضور در این تیم انتظار دیگری از این مسوولان داشتم.
کد خبر: ۶۱۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 03 June 2018

سیدمحمد علوی درباره مذاکره و توافق اولیه باشگاه کارون اروند با میثاقیان و این‌که به نظر می‌رسد او نمی‌تواند تیمی را که به لیگ یک کشور رسانده است همراهی کند، اظهارکرد: باشگاه از من برنامه خواست و من برنامه‌ای ارائه ندادم زیرا به نظرم وقتی یک مربی یک فصل در باشگاه کار می‌کند، برنامه‌اش مشخص است و مدیران نیز کاملا نسبت به عملکرد او شناخت دارند.

وی بیان کرد: باشگاه حق انتخاب دارد و من دست آن‌ها را برای انتخاب سرمربی تیم‌شان باز گذاشته‌اند. هدف من کمک به فوتبال خرمشهر بود و خدا را شکر با همراهی مردم خوب این شهر توانستیم تیم را به لیگ دسته یک کشور هم برسانیم. آرزوی قلبی من موفقیت تیم کارون خرمشهر است و حتی اگر در این تیم هم نباشم، خود را جدا از آن نمی‌بینم.

علوی در پاسخ به این سوال که آیا علت مذاکره باشگاه با گزینه‌های دیگر تنها عدم ارائه برنامه از سوی شما بوده است؟ گفت: در حال حاضر به نظر می‌رسد خود مدیران باشگاه تمایلی به مذاکره و ادامه همکاری با من نداشتند. من به واسطه یک فصل حضور در این تیم انتظار دیگری از مسوولان باشگاه داشتم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار