کد خبر: ۶۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 13 July 2015
به مناسبت ماه مبارک رمضان، خیرین شهرستان ساوجبلاغ شامگاه یکشنبه با برگزاری ضیافت افطاری، دست نوازش برسرایتام کشیدند.
شاپور قاسمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ به خبرنگار ایرنا گفت: دراین مراسم 250 یتیم اطعام شدند ضمن آنکه خیرین به مشکلات آنان رسیدگی کردند.

وی اظهار داشت: درماه میهمانی خدا، خیرین و مسوولان ساوجبلاغی با مشارکت در جشن های گلریزان ، تهیه سبد کالا، دلجویی از خانواده های نیازمند و نشست صمیمی با کودکان و نوجوانان یتیم بار دیگر الگو گیری از مولای متقیان را در این شهرستان به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: حمایت خیرین از ایتام این شهرستان در سطح مطلوبی است ولی مهمترین نیاز آنان به مهر و محبت مردم از جمله خیرین در طول سال است زیرا یتیمان در دیدار با خیرین و مدیران منطقه روحیه معنوی و کاری می گیرند.

وی یادآورشد: خیرین در جشن گلریزان کمیته امداد امام خمینی(ره) درماه مبارک رمضان 500 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساوجبلاغ کمک کردند .

قاسمی بیان کرد: خیرین ساوجبلاغی در سال گذشته 80 میلیارد ریال در بخش های مختلف حمایتی به مددجویان این شهرستان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری ، انفاق و صدقه را از جمله پیام های آموزشی حرکت معنوی و خیر خواهانه و نوع دوستی خیرین به اقشار مختلف جامعه ذکر کرد.

وی گفت: مددجویان این شهرستان در کنار حمایت های کمیته امداد نیاز به حمایت های ویژه خیرین و مسوولان شهرستان به ویژه در بخش درمانی ، تحصیلی ، مسکن و مهارت آموزی دارند.

شهرستان ساوجبلاغ 9 هزار مددجو تحت پوشش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار