معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تاکنون در مورد ماهشهر و بندر امام خمینی طرحی به وزارت کشور ارسال نشده است، گفت: بر اساس وظایف این دفتر بررسی‌های کارشناسانه به صورت معمول انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ 03 June 2018

علی حسین حسین‌زاده بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: طبق چارت سازمانی که در استانداری‌های سراسر کشور تعریف شده است دفتری به‌نام تقسیمات کشوری پیش‌بینی شد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در این دفتر بررسی وضعیت روستاها، بخشها، شهرها و شهرستانها با توجه به چهارچوب‌های قانونی مطالعه و بررسی می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی به وزارت کشور ارسال می‌شود، گفت: کارشناسان تقسیمات کشوری جهت بررسی مناطق مورد نظر مراجعه کرده و به صورت میدانی طرح ها و شاخص ها را مورد مطالعه قرار می‌دهند.

حسین زاده با تأکید بر اینکه در رابطه با حدود مناطق تنها مرجع تصمم گیرنده هیأت دولت است، بیان کرد: در خوزستان طرح‌های متعددی پیرامون مناطق استان و حتی حدود مرز استانی مورد بررسی کارشناسانه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون در مورد بندر ماهشهر و بندر امام خمینی طرحی به وزارت کشور ارسال نشده است، عنوان کرد: همانطوری که اشاره شد بر اساس وظایف این دفتر بررسی‌های کارشناسانه به صورت معمول انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار