استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سالگرد ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد که با شب های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان(ع) هم زمان شده است، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۱۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 03 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در پیام محمدرضا صالحی استاندار آمده است:
ملت بزرگ ایران اسلامی امسال مراسم سالروز هجران پیر جماران، خمینی کبیر(رض) و ایام الله 14 و 15 خرداد را در حالی به سوگ می نشینند که با شب های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مومنان حضرت علی(ع) هم زمان شده است. مردم روزه دار ما این روزها و شب ها با چشمانی اشکبار جامه عزا و سوگواری برای مولا و مقتدایی را بر تن دارند که نزدیک ترین فرد به رسول الله(ص) بود و شهید راه حق و عدل و آزادگی و انسانیت شد و 14 قرن پس از او نیز، فرزندی از سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت برای برپاداشتن نظامی مبتنی بر آموزه های اصیل اسلامی و تثبیت حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بپاخاست و به پشتوانه حمایت عظیم مردمی، نظام جمهوری اسلامی را تأسیس کرد و در نهایت نیز با دلی آرام و ضمیری امیدوار به جوار معبود شتافت.
امروز در حالی بیست و نهمین سالگشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را غمگنانه به سوگ می نشینیم که جمهوری اسلامی به عنوان میراث بزرگ ایشان به چهلمین سالگرد شکل گیری خود رسیده و با حمایت و همراهی همیشگی مردم وفادار و هدایت های داهیانه رهبران خود، توطئه های بدخواهان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است. بدیهی است که پاسداشت این نعمات بزرگ، خدمت رسانی دوچندان مسئولان به ملت بزرگوار و تحکیم وحدت و همدلی و انسجام داخلی در برابر توطئه های دشمنان است.
اینجانب در این شب های عزیز که درهای فیض و رحمت الهی به روی زمینیان گشوده است و شیعیان در سوگ مولای خویش رخت عزا بر تن دارند، بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه بیت مکرم امام راحل و مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی تسلیت و تعزیت عرض می کنم. رجاء واثق دارم با توحید کلمه و کلمه توحید و پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، اعتلا و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود.

محمدرضا صالحی
استاندار خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار