مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: بر اساس اعلام صندوق رفاه خوابگاه‌های دانشجویی باید تا 15 تیرماه فعال باشند. برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در طول تابستان به سکونت در خوابگاه نیاز دارند یک بلوک فعال در تابستان در نظر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 02 June 2018

دکتر بابک محمدیان اظهار کرد: بر اساس اعلام صندوق رفاه خوابگا‌های دانشجویی باید تا 15 تیرماه فعال باشند. با توجه به اینکه آخرین امتحان، دوم تیرماه برگزار می‌شود خوابگاه‌ها نیز تا این تاریخ فعال هستند پس از آن تعمیرات لازم برای خوابگاه‌ها آغاز می‌شود که در مدت زمان دوماه تعطیلات تابستان ادامه دارد.

وی افزود: تنها به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه که ممکن است در طول مدت تابستان برای انجام کارهای پژوهشی خود نیاز به حضور در خوابگاه داشته باشند در تابستان خوابگاه داده می‌شود. این دانشجویان باید فرم‌های مخصوصی را برای حضور در خوابگاه در تابستان تکمیل کرده و به تایید اساتید، معاونت پژوهشی، معاونت آموزشی و سایر مسئولان مربوطه برسانند.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: پس از تایید مسئولان مربوطه در نهایت مجوز سکونت در خوابگاه در تابستان به این افراد داده می‌شود و پس از ثبت‌نام این افراد یک بلوک برای این دانشجویان در نظر گرفته می‌شود که همچنان در طول تابستان فعال باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار