رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان:
متاسفانه ادبیات به کار رفته در این مطلب زیبنده و در خور نام حامیان دولت نیست.  
کد خبر: ۶۱۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 02 June 2018

 

نامه ستاد مرکزی دکتر روحانی به جهانگیری کذب است!

رییس ستاد مرکزی سال ۹۶ دکتر روحانی در استان خوزستان گفت: بیانیه ای که خطاب به معاون اول ریاست جمهوری از سوی این ستاد ارسال شده، کذب است.

دکتر کهرام طی مصاحبه اختصاصی با تابا ضمن تکذیب بیانیه مزبور افزود: هیچ بیانیه و نامه به آقای دکتر جهانگیری از سوی ستاد دکتر روحانی صادر نشده است و مطالب مطروحه در فضای مجازی اساسا کذب بوده و هیچ ارتباط سیستمی با ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه ادبیات به کار رفته در این مطلب زیبنده و در خور نام حامیان دولت نیست.

دکتر کهرام تصریح کرد: ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان هر گاه که نیاز باشد و در هر زمینه ای با آرم و لوگو ستاد، بیانیه و مطالب لازم را صادر خواهد نمود.

وی با اشاره به جلسات متعدد ارکان ستاد مرکزی با استاندار گفت: ارکان مختلف ستاد دکتر روحانی در استان خوزستان جلسات متعددی در استان خوزستان تاکنون با دکتر شریعتی برگزار کرده اند و در جریان کامل اقدامات استاندار خوزستان در زمینه اقدامات و برنامه های دولت در استان خوزستان هستند.

 

رییس ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان در پایان تصریح کرد: شخصا نیز جلسات متعددی را با دکتر شریعتی داشته ام و با پیگیری گزارشات استاندار خوزستان در جریان اقدامات خوب دولت در خوزستان هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار